/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilket RAM passer sammen?
Fra : Dirty_Gartner
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 11-11-02 14:35

Jeg har 256mb ApAcer PC2700 ram for tiden. Overvejer at købe lidt mere. Mit spørgsmål går derfor på om jeg kan købe ram fra andre producenter som vil funge 100% med mine nuværende ram?

Kan jeg f.eks. købe Samsungs ram som kører med 6ns, mens mine nuværende ApAcer kører med 7,5ns?!??!!???

Accepteret svar
Fra : jenschrmunk

Modtaget 50 point
Dato : 11-11-02 21:52

Hej
Prøv at læse manual, eller kig på dit bundkorts hjemmeside, der må stå et eller andet om hvad ram der passer i dine slots.
MVH

Kommentar
Fra : Dirty_Gartner

Dato : 11-11-02 22:47

Helt præcist vil jeg vide om jeg kan få Samsung PC2700 ram på 6ns til at køre sammen med mine ApAcer PC2700 ram på 7,5ns. Vil Samsung rammen så bare køre med 7,5ns sammen med ApAcer rammen, eller vil maskinen bare kokse og overhovedet ikke funge?

Findes der nogle tests eller anmeldelser heraf???

/DG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-02 07:52

"Dirty_Gartner" <Dirty_Gartner.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:UcOz9.415$HU.18586@news010.worldonline.dk...

> Jeg har 256mb ApAcer PC2700 ram for tiden. Overvejer at købe lidt mere.
> Mit spørgsmål går derfor på om jeg kan købe ram fra andre producenter
> som vil funge 100% med mine nuværende ram?

Det skulle ikke volde nogen problemer. Der kan jo selvfølgelig være nogle
mærker der er lidt uheldige.

> Kan jeg f.eks. købe Samsungs ram som kører med 6ns, mens mine nuværende
> ApAcer kører med 7,5ns?!??!!???

Det skulle der heller ikke være nogen problemer i.
Du bliver bare bundet af den langsomme RAM, dvs 7,5 ns.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.