/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Temp. på Grafikkort?
Fra : flames
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 16-12-05 12:58

Hej..

Jeg sidder og tænker på hvordan jeg kan komme til at se mine temps. på mit grafikkort? nogen der evt. hat et program til det? :)

mvh
mads

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-12-05 14:12

Everest Home Edition
Download - Installer - Start - PC - Sensore
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-05 16:29

Everest finder her: http://www.majorgeeks.com/download4181.html Lavalys har ikke home edition mere, men kun købe programmer

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 16-12-05 19:20

Du kan også bruge HDTune ,det kan vise temp.på dit grafikkort i proceslinien http://www.hdtune.com/

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 05-01-06 22:38

den kan som regel også aflæses i driveren
højreklik et tomt sted på skrivebordet>egenskaber>indstillinger>avanceret>fanebladet med navnet på dit grafikkort

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 09-02-06 22:06

Hvilket grafikkort har du? Det er nemlig ikke alle der har temperatur overvågning..

Kommentar
Fra : hot_fifty

Dato : 15-02-06 21:09

nej det er rigtigt. kortet skal være forholdsvis nyt og du skal også gerne kunne se temp i driverens menu