/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
tastatur reager langsomt
Fra : LTPTiger
Vist : 1258 gange
10 point
Dato : 15-12-05 21:19

hi
tastatur reager langsomt
holder tast nede i 3 sek. før det virke.
wtf to do

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-05 21:28

prøv om du kan forandre det under start - indstillinger - kontrolpanel - tastatur - fanebladet egenskaber

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 15-12-05 21:33

forandre hvad

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-12-05 21:37

..eller findes der på nogle computere også en key repeat/-delay funktion i BIOS.
Citat
40:85   word   Point height of character matrix (EGA+) byte PCjr: character to be repeated
if the typematic repeat key takes effect
40:86   byte   PCjr: initial delay before repeat key action begins

http://heim.ifi.uio.no/~stanisls/helppc/bios_data_area.html

..hvis miritdk's bud mod forventning ikke sku' være nok

Citat
FilterKeys
A keyboard feature that instructs your keyboard to ignore brief or repeated keystrokes. You can also adjust the keyboard repeat rate, which is the rate at which a key repeats when you hold it down.

See also: ToggleKeys

http://www.microsoft.com/resources/documentation/Windows/XP/all/reskit/en-us/Default.asp?url=/resources/documentation/Windows/XP/all/reskit/en-us/gloss_rk_pro.asp

FF </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 15-12-05 21:48

Prøv at trykke på "shift" 5 gange hurtigt efter hinanden... Det kan være du er kommet til at slå "træge taster" til...

Vh fluffy

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 15-12-05 21:54

skete under flg spil http://www.mousebreaker.com/games/topdog2/play.php
reager ik på 5 shift klik¨
windows 98xp

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 15-12-05 21:55

Hvad mener du med træge taster

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-05 22:10

Har du prøvet at genstarte din computer ???

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 15-12-05 22:13

ja
+ prøvet andet tastatur uden efekt

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 15-12-05 22:30

træge taster er en "hjælp til handicappede" ting gør at tasterne reagerer langsomt.. en fordel for folk der ryster meget på hænderne.....

Vh fluffy

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 15-12-05 22:38

how to make normal+

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-05 22:56

hvis det er trægetasterne så prøv at gå i hjælp og support og skriv trægetaster - så kan du se om der er noget af det du kan bruge.

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 15-12-05 23:32

i op til flere spil http://www.mousebreaker.com/games/topdog2/play.php kom der midt i spillet et indstillingsspørgsmål, afviste det et par spil men kunne så ikke dy mig.

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 15-12-05 23:41

trængetaster på Engelsk en der har et bud, da mit windowns er engelsk

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-12-05 00:03

slow key

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 16-12-05 00:22

Trægetaster = StickyKeys på engelsk ....

mvh berpox

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 10 point
Dato : 16-12-05 08:03

-> Kontrolpanel -> hjælp Til Handicappede -> Fjern flueben fra "brug træge taster -> Anvend

Så burde det være ordnet......

Vh fluffy

Kommentar
Fra : LTPTiger

Dato : 16-12-05 10:24

Tak for hjælpen alle sammen, nu virker det sku'. Mvh LTP

Godkendelse af svar
Fra : LTPTiger

Dato : 16-12-05 10:26

Tak for svaret fluffyclaus. Pludselig var det jo for nemt. 1ooo Tak.