/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Luk !!!
Fra : Sunowich
Vist : 757 gange
200 point
Dato : 14-12-05 23:07

Ja så er min samvittighed ang åbne spørgsmål klaret.Hvad med dine ??Gå ind under din historik der ligger evt åbne spørgsmål og venter på at blive ryddet op *ss Såe kom lige igang du kan alligevel ikke få de lovede poieng tilbage .Puds din glorie ligesom mig

Mvh Sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-12-05 23:13

Ulukkede spørgsmål der ikke er dine egne, vedkommer ret beset ikke dig en bønne..

hihi.. og hi ...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-05 23:17

Alt det er jeg klar over, men jeg lukker kun mine spørgsmål, hvis jeg har fået et svar.

Og jeg har set denne vejledning et utal af gange

Citat
arne.jakobsen Dato : 02-07-05 07:38

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Min glorie har det som min glorie nu skal ha' det LOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-05 23:17

Nej og hvoffor skulle folk da også være interesserede i om nogen gider at bruge deres tid her og hvoffor sku man dog takke nogle for noget (her i vores egoistiske selviske univers) så vidt jeg ved er det der med poientene skabt for at slutte sagerne men det er jo nok mig der tager fejl Hm
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-05 23:19

Ans skal du absolut bringe "den der" ind hos mig ,hyggede mig lige over "dens"manglende selvskab*ss*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-05 23:20

Manglende selskab, du skriver det bare på en anden måde

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-12-05 23:24

Beklager Sune,

Jeg har et spørgsmål stående om rygestop, som jeg har fået mange gode svar på, men som bestemt ikke skal lukkes endnu. Det er ikke fordi dem der svarer ikke har fortjent en stor tak, for det har de bestemt .

Men på den anden side set har alle dem der ikke har lyst til at svare/læse andres indlæg i tråden, jo lov til at fjerne eventuelle flueben, så behøver de jo ikke at bekymre sig om den.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-05 23:24

Ja tak eller beder jeg mig frabedt enhver sammeligning med "den"*ss

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-12-05 23:25

Ja sunowich, hvis du mener at spørgsmål skal lukkes, selvom der ikke er kommet et brugbart svar, så vil jeg mene, at du tager fejl..

Og ja Sunowich, hvis du mener at spørgsmål skal lukkes, fordi en eller anden nar fortæller, at han har besvaret spørgsmål, så vil jeg ligeledes mene, at du tager fejl..

Som jeg har forstået konceptet, så er det spørgeren alene, der vurderer om et spørgsmål er besvaret tilfredsstillende..

Og jeg finder det direkte uanstændigt at lukke et spørgsmål, der er ikke kommet et svar på..

Men det står dig da frit for, at mene noget andet..

Godnat..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-05 23:30

"LUK" ???? kun hvis der er et brugbart svar - ellers kan en bruger jo gøre noget helt galt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-05 23:31

Bukker og takker *s*Der er massere eksempler på velbesvarede spørgsmål de kunne da ryddes op men selvfølgelig skal ubesvarede spørgsmål da ikke lukkes eller også kan man jo også tilde poient til den der kom nærmest :jeg ved ikke hvem der sidder og leder efter at svare på gamle støvede spørgsmål det er ikke mig Det er nærmest hvis nogle sætter et link ind til gamle spørgsmål der er grunden til at jeg evt ser noget gammelt da der jo er nye spørgsmål hele tiden
mvh Sune

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-12-05 23:32

Jeg er helt sikker på at det bliver jul uanset hvor mange åbne spørgsmål der er og de kan for mig forblive åbne i al evighed.

Sunowich og

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-12-05 23:35

Du er på den Sune

Du har ikke fået nogen svar du kan acceptere, måske er det lige de forkerte der er vågne nu Og du er da nødt til at acceptere et svar, men hvordan vil du pudse glorien, hvis der ikke kommer nogen "rigtige" meninger????

Men er bestemt på vej i seng - Sov godt alle sammen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-05 23:38

Sunowich

Der er også mange brugere på kandu, som kun har været der den ene dag, hvor spørgsmålet blev stillet.

Jeg rydder selv op ved at fjerne "fluebenet" fra ubesvarede spårgsmål i min historik og pist, så er det/de væk , men ingen bruger skal bestemme hvornår jeg skal lukke mine egne spørgsmål.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-05 23:38

Altså rip det er jo ikke på rekordtid jeg snakker om vel ...sov på en eller anden måde *ss*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-12-05 23:39

Bent kom da med et glædeligt jul og godt nytår, som vel er et "svar" der lugter lidt af venlighed og medhold *hihi...og hi*

Og ja sq..Det er bare godnat nuuuuu!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-05 23:42

Mangler du lige xx, der kan gi' dig medhold

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-12-05 00:03

Nu er jeg jo ret ny her på Kandu, så i må bære over med mig.
Når jeg går ind i Din Profil (Altså Min Profil),
er der en helvedes masse lo.. under "Dine enkeltstående abonneringer"
Skal jeg virkelig ind og fjerne flueklatter i alt, hvad jeg har stukket næsen i,
for at få ryddet op ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 00:06

Sunowich - Det er IKKE specielt pænt at kalde et andet menneske for "den". Men med hensyn til at lukke spørgsmål, er vi altså enige. Såvel ans som creamy siger at KUN spørgeren bestemmer om spørgsmålet skal lukkes eller ej.

Men når nu de begge siger at de har set dette:

Citat
Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Så synes jeg da at de ikke bare skulle nøjes med at SE men også LÆSE!!!

I min tekst skriver jeg jo netop ..... Nå læs den selv. Men ingen af hverken ans's eller creamy's brokord viser at de har læst min tekst.

Brokrøve af begge køn er der mange af.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 00:09

Gambrinus

Hvis du vil have ryddet op, så er svaret ja, du er jo den eneste, der kan gøre det.

Velkommen som forholdsvis ny bruger på kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 00:12

Så kom xx på banen LOOOOL

Er du så glad Sunowich

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-12-05 00:16

Tjaaaa....
Det roder jo alle andre steder omkring mig, så hvorfor ikke i min profil.

HVIS ET RODET SKRIVEBORD TYDER PÅ ET RODEHOVED.
HVAD TYDER ET TOMT SKRIVEBORD SÅ PÅ ? ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 00:17

Når jeg har bragt ovenstående lukkevejledning, har spørgerne reageret forskelligt, men kkun ganske få har været sure. Mange har indrømmet at de havde glemt spørgsmålet, andre har sagt at de godt vidste hvordan, men ikke havde lyst til at lukke spørgsmålet fordi de ikke følte at de havde fået et godt svar, andre har takket mig for at have lært dem hvordan man lukker et spørgsmål.

Så længe Kandu IKKE selv har en side der underviser i Lukning af spørgsmål, vil vi se nye brugere stille spørgsmål om HVORDAN lukker man et spørgsmål. JEG svarer på dette spørgsmål.

Søg i Kandu-søgning på ordet Luk, så vil du finde rigtigt mange nye brugere der betaler 20 point for at få at vide hvordan man lukker et spørgsmål. Så at nogen kan være SURE på mig fordi jeg yder denne brugerservice, er mig en gåde.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 00:20

I kan f.eks. se denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/79195

Jeg kunne finde fler.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 00:21

xx

Du er en gåde LOOOL

Du tænker kun på en ting, som bruger på kandu, nemlig point.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 15-12-05 00:28

For mig er det komplet ligegyldigt om et spørgsmål bliver lukket eller ej, og jeg forstår ikke at nogen gider brokke sig. Men sådan er der jo så meget!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 00:29

ans din dumme kvinde. Hvornår FATTER du at man ikke skal kaste med sten når man selv bor i et drivhus???

Du vil måske bilde alle ind at du er nr. 7 på Kandu-listen fordi du HADER at modtage point?????

Tag dig dog sammen ans. Der findes da ikke nogen der i den grad er point-søgende som dig.

Du blander dig i stort set ALLE spørgsmål, og oftest KUN med et Link som du LIGE har fundet ved hjælp af Google.

Hvis ikke DET er point-jagt, hvad er så???

Nej ans. Lad være med at kaste med Sten når hans far ser på.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 00:30

Du har helt ret... jeg glemmer ofte at "rydde op" og det vil jeg gøre efter din udemærkede opfordring.

Glædelig jul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 00:31

I øvrigt er du lige så syg i hovedet som Klumme og staver til LOOOOOL på samme måde som Klumme. I er altid enige om alt, så I er sgu nok den samme syge person.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 00:33

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

oversætter lige

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 00:36

hahaha....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 00:43

Citat
I øvrigt er du lige så syg i hovedet som Klumme og staver til LOOOOOL på samme måde som Klumme. I er altid enige om alt, så I er sgu nok den samme syge person.

xx

Tror du, at du vil kunne være i stand til at finde ud af det LOOOOOOOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-12-05 00:44

Lyder som en normal Kandu julefrokost det her

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-12-05 00:49

Når du lukker et spørgsmål og accepterer et svar, så husk altid at gi' fem stjerner.
( Det er dem, der ser sådan ud : * )
Så tror andre, at du har fået et brugbart svar.
De køber svaret og vupti, du får point tilbage.
Gambrinus

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 00:52

Ja mon ikke... og hvad ville en kandu julefrokost uden ans, creamy og alle de andre fulde nisser mon have været???

En hyggelig aften!

*GGGGG*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 00:57

ans -> Da jeg første gang her på Kandu så bogstaverne LOL, spurgte jeg hvad det betød. Jeg fik at vide at det var en SMS-forkortelse der betød "Laughing Out Loud". OK.... Så LOL betyder....

Siden da er Klamme Klumme kommet til som ny Kandu'er og skriver hyppigt LOOL eller LOOOL.

Jeg har spurgt Klamme Klumme hvad det betyder og fortalt ham om hvad LOL betyder, men han har aldrig hverken kunnet eller ville svare mig.

DU lille dumme ans, bruger Klamme Klummes sprog, så kan DU måske fortælle mig og den øvrige undrende Kandu-gruppe
hvad LOOOOOOOOL betyder?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-12-05 00:57

Må være efter snapsen og før man har scoret silden! Så du må hellere smide bilnøglen Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 00:59

Ja ja

Der er trods alt nogle, der har fundet hyggen helt ene og alene

Citat
frk.fidus Send til en ven Dato : 15-12-05 00:38

Spørgsmål : "Kun til arne.jakobsen"

synes lige du skulle have en julegave for din rigtige kommentar for lidt siden vedr. en anden tråd, som jeg ikke nævner hér

Jeg har dog ikke så meget at give af, men 50 skal du få ;-) Så...

Glædelig jul

1 Accepteret svar

Fra : arne.jakobsen Dato : 15-12-05 00:47

Tak min ven. Jeg ved godt hvad du hentyder til. Og Glædelig til dig og dine.

P.S.: Lidt moralsk støtte ville da være rart i selve tråden, men du KUNNE jo risikere at blive upopulær.

1 Kommentar

Fra : frk.fidus Dato : 15-12-05 00:49

Haha... jeg er skal allerede upopulær!!!! Så vi ses derinde

1 Kommentar

Fra : frk.fidus Dato : 15-12-05 00:49

skam skulle der stå

1 Kommentar

Fra : Klumme Dato : 15-12-05 00:51

Og jeg går lige ud og brækker mig

1 Kommentar

Fra : ans Dato : 15-12-05 00:54

Det er da fint at xx har fået en ven LOOOOOOOOOL

http://www.kandu.dk/dk/spg/79604

Så er I fri for at betale for det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 01:01

xx

Jeg tror du er den eneste, der ikke ved hvad LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
betyder men forventet.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 01:04

wauw du er dygtig....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-05 01:07

Hvorfor fanden vil så hverken du eller dine andre små stupide skiderikker fortælle det????? Fordi I ikke kan!

I er så gennemskueligt stupide at kun I selv er tilbage i jeres lille dumme hadeklub.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 01:09

Citat
Klumme Dato : 15-12-05 00:59

Røvhullet og hæmoriden.... sjovt, hvorfor kom jeg til at tænke på den historie???LOOOOOOOOOL

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 15-12-05 01:02

Fint nok frk.fidus. Vi 2 er bare ikke helt så upopulære som creamy, ans og Klamme Klumme gerne vil have det til at lyde. De der efterhånden er blevet mest upopulære, er dem selv. Men det kan vi 2 jo være ligeglade med.

Det var lige det sidste nye fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/79604

frk.fidus har lært at lukke et spørgsmål

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-05 01:10

Nå ordkløveriet er rigtig igang her, mit eneste åbne spørgsmål er her: http://www.kandu.dk/dk/spg/75757 burde jeg lukke? jeg kan s** ikke åbne spillet, men gætter på at min gamle grafikkort skal skiftes, eller hvad? i kunne lige kigge på det, for de pointhungrende, kan jeg godt hæve point, bare skriv be om

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 01:12

xx

Der skal ikke så mange hjerneceller til at forstå betydningen af

"LOOOOOOOOOOOOOOOOL"

LOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 01:12

hahahahaha....

Jeps, ordkløveri er sku alletiders når man sådan sidder og ikke kan finde på noget andet med vennerne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 01:26

Sidste nyt fra http://www.kandu.dk/dk/spg/79604

Citat
frk.fidus Dato : 15-12-05 01:06

Fra : Klumme Dato : 15-12-05 00:51
Og jeg går lige ud og brækker mig

lækkert.... ja nogen kan li den slags og andre ikke... så nyd turen!

1 Kommentar

Fra : frk.fidus Dato : 15-12-05 01:10

jep, og nej alene er jeg ikke, mine venner sidder og tuder af grin over ans, klamme og creamy ligenu!!! kan slet ikke stoppe dem!!!

Måske skulle jeg oprette et spørgsmål der går på:

Hvordan får jeg mine venner til at stoppe med at grine af ans, klamme og creamy?

Men nok om det - vi skal videre i programmet så slås i bare videre hér på kandu, jeg skal nok kigge forbi min tråd imorgen og læse alle jeres svinestreger!!!

Godnat arne.jakobsen

1 Kommentar

Fra : arne.jakobsen Dato : 15-12-05 01:18

G'nat Frk. hils vennerne,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 01:29

Citat
arne.jakobsen Dato : 15-12-05 01:22

Jeg syn's da godt om din ide. De tumber kunne da være et godt bud på en endog meget morsom tråd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-05 01:35

Sunowich

med eller åbne/lukkede spørgsmål.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-12-05 01:40

" DEN" Må gerne skride herfra nu er der igen lort i det pga dig nød skrid UDDDDDDD

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-12-05 01:40

Ans i lige måde

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-12-05 06:06

og nu er jeg stået op kl. 06.00 bare for at svarre. Jeg er helt enig. LUK NU DE SPG.

Og bedre endnu, fortæl først om det var det rigtige svar, eller hvordan det gik med løsningen. Det er jo bygget op som en søgemaskine, for andres problemer, derfor er det vigtigt at spørgeren lige ligger en hilsen om hvordan det gik, så andre der køber hans spg. ved resultatet.

Og luk nu dette spg. og giv mig de 200P, for at være den der var tidligst oppe . De svar kl. 01.40 var ikke tidligst oppe, det var bare skod til at komme iseng :-]

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-12-05 06:11

Gik i seng 3:00:55
Ku' ikke sove
Stod op 4:33:37
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-12-05 06:43

Godt nok er det tidligt på dagen, og mine dendritter er stadig morgensløve. For blot et par minutter siden sad jeg og måbede - og fattede ikke lige, hvad i hede hule snot denne frk. fidus og AJ har gang i..

Det ved jeg så nu - og hvor er det i grunden ynkeligt..

AJ mangler en rygklapper - og faldt over fidusen ..Og hey AJ, sæt dog lidt penge i frk. fidus plattenslager buisness, så kan du sikkert aftale med hende, at du får tilbagebetaling i form af point..LOOOOL

LOOOOL, betyder såmænd blot, at jeg griner i lang tid

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-12-05 06:56

Hvaaa....Hvooo.... hveee....
Har du sovet Creamy ? ? ?
Jeg fik to mails kl. 2:56 og kl. 2:59 om at du havde forhøjet.
Er det mig der er træt eller rabler det bare ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-12-05 06:56
Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-12-05 07:02

Citat
ans din dumme kvinde. Hvornår FATTER du at man ikke skal kaste med sten når man selv bor i et drivhus???

Du vil måske bilde alle ind at du er nr. 7 på Kandu-listen fordi du HADER at modtage point?????

Tag dig dog sammen ans. Der findes da ikke nogen der i den grad er point-søgende som dig.

Du blander dig i stort set ALLE spørgsmål, og oftest KUN med et Link som du LIGE har fundet ved hjælp af Google.

Hvis ikke DET er point-jagt, hvad er så???

Vi har nok alle forskellige grunde til at være her......men at jage point er nok den sidste af dem............for nogen altså

For det er jo ikke alle der bare lige indrømmer:

Citat
....når man som jeg, samler på superpoint

Vel AJ

Beklageligvis kan jeg ikke lige i farten finde tråden det er taget fra, men det er en ret ny en, hvor en bruger spurgte om noget vedrørende pointene.

Og GAMBRINUS:

Citat
Det roder jo alle andre steder omkring mig, så hvorfor ikke i min profil.

HVIS ET RODET SKRIVEBORD TYDER PÅ ET RODEHOVED.
HVAD TYDER ET TOMT SKRIVEBORD SÅ PÅ ? ? ? ?

Det ska' du ikke være ked af, for som en klog person (Mogens Glistrup) har siddende som et lille skilt på døren til sit arbejdsværelse:

"Kun svage sjæle holder orden........Genier har overblik"

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-12-05 07:21

"Kun svage sjæle holder orden........Genier har overblik"
Den skal op at hænge !
Jeg må nok hellere se at komme i seng. Jeg synes alt drille lige nu.
Pludselig fik datamaskinen hedeslag ? ? ?
Jeg OC ikke ret meget.
Nå, jeg lukkede ned.
Så ville den ikke starte fra tastaturet og jeg har ikke liiiggee fået sat startknappen til.
Så jeg måtte grave mig ned til datamaskinen og jage en skruetrækker ned.
Datamaskinen har ligget her ved siden af mig på bordet et par uger og aldrig kommet længere, så der havde samlet sig en del ragelse ovenpå, som først skulle fjernes.

Så vi genta'r lige : "Kun svage sjæle holder orden........Genier har overblik"
Gam,brinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-12-05 08:45

Hellere samle på poænger end på brugte frimærker
Ans du kan ikke lide andres personligheder, du kan ikke lide smileyer på afveje.

Er du socialrådgiver eller såén ????????????? *

*mange ? betyder stor ekstra stor undren !

Gambrinus-> det lyder som om at vi har samme mærkevaresmag inden for computere 'kaosmærket'

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 15-12-05 08:54

"Kun svage sjæle holder orden........Genier har overblik"
Medens Glistrup sad i Folketinget var jeg på besøg i hans kontor.Her var der reoler over alt,
fyldt med ringbind,og på hans skrivebord lå der stakkevis af dokumenter.
Jeg spurgte hans sekretær hvorledes han kunne finde det han skulle bruge,
hvortil hun svarede,at han gik simpelthen lige hen til den mappe han måtte have brug for.
Han havde orden i sine sager.Det var der mange,som kunne lære af.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-12-05 09:02

Hva' er det for noget med de smileyer, der er på afveje ?
Det er jeg gået totalt glip af.
Referat udbedes !
Gambrinus
(Der er kommet ind i en fornuftig døgnrytme)
50 timer vågen - 20 timers søvn.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 15-12-05 09:11

Jeg kan nu godt synes, at det er træls nogen gange, når et spørgsmål ikke bliver lukket især, når det udvikler sig til optøjer, hvor to grupper slås for åben skærm, som på denne tråd....men når det er sagt, skal det ikke afholde mig fra at deltage i mudderkastningen.....det er jo trods alt også en form for oprydning.

Arne Jakobsen du er et selvretfærdigt og selvhævdende fjols, som ikke forspilder nogen chance for at gøre opmærksom på dine egne fortræffeligheder...okay, hvis ingen andre vil, må man jo selv gøre det beskidte arbejde, ikke Arne?

Dine konspirationsteorier kunne, såvel kandu.dk som resten af verden godt leve lykkeligt uden. Du aner jo ikke, hvad du selv sætter gang i, og fatter ikke, når der kommer en modreaktion, så spiller du forudrettet og revser alt og alle.

Og her er så en direkte opfordring til dig, Arne Jakobsen:

Den der ingen rygrad har, bør holde sig i skindet!

Fyh-ha! Så fik jeg overstået juleoprydningen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-12-05 09:16

Gambrinus -> http://www.kandu.dk/dk/spg/79286

Ugens råd.

Hvis du står i lort til halsen.
så bøj ikke hovedet !

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-12-05 21:40

Citat
Fra : natmaden Dato : 15-12-05 08:45

Hellere samle på poænger end på brugte frimærker
Ans du kan ikke lide andres personligheder, du kan ikke lide smileyer på afveje.

Er du socialrådgiver eller såén ????????????? *

Hvorfor henvender du dig kun til Ans i ovenstående citat?!

Jeg kan fandendansemig heller ikke fordrage Oktan arne - og bryder mig heller ikke specielt om disse overdimensionerede smiley's.....Men derfor er jeg hverken socialrådgiver eller så'en

Til dig Oktan arne..
Jeg ser, at du i et tip igen igen gør dig selv til et interessant emne. Tror du virkelig selv på, at der sidder nogle kandubrugere og abonnerer på dit nick?! *LOOOL*

hehe...Jeg tror i stedet, at du skal granske dig selv lidt - og måske endda kigge lidt indad. I en anden tråd (som du selv startede) er der ikke mindre end 18 forskellige brugere, der ytrer præcis den samme negative holdning/mening om dig..

Jeg har efterhånden observeret en hel lille flok, der ikke kan døje dig lillearne. Men i modsætning til dig, så argumenterer alle for deres holdning, samt undlader blot at overbeskide dig. De forsøger derimod at fortælle dig, hvad de mener du gør forkert - hvad du eventuelt kan gøre bedre - kommer med saglig kritik, samt gode råd, men uanset hvad og hvordan tingene skrives til dig, så fatter du bare nada..

Jeg har sagt det før, men gentager gerne..

Der plejer at være en god grund, når flere udtrykker den samme mening/holdning.
Men i stedet for at ransage dig selv lidt, og erkende, at du er umådelig adfærdsvanskelig, så tolker du denne enighed blandt brugerne som værende en personlig hetz mod dig..

Du nægter at indse det er DIG der har et problem, men påstår naivt og hårdnakket, at det er alle dem, der ikke er enig med dig, der har et problem.. Det er altså lidt ynkeligt arne - og jeg håber inderligt, at du en dag lærer man sagtens kan være uenige i diverse synspunkter, uden det er nødvendigt at falde tilbage til folkeskolens infantile gloser - og uden at sætte sig i et hjørne og spille tøsefornærmet..

Hvis jeg havde en hel flok der kom med de samme kommentarer eller udtalelser til mig, som dem du er ude for, så ville jeg, uanset om jeg var enige i dem eller ej, nok lige stikke en finger i jorden og tænke, at eftersom der er så mange der siger det, så er der ganske givet nok noget om det... for no matter what stormester arne, så nægter jeg simpelthen at tro, at folk skriver disse ting, til og om dig, fordi de ikke har bedre ting at tage sig til..

Så interessant er du ganske enkelt ikke!!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-12-05 22:35

Og så må den glorie vist være pudset nok for idag!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-12-05 22:44

Ikke helt fidusen...men tæt på

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-12-05 23:33

Men creamy for søren da, find dig dog en der vil invitere dig i byen, og nyd lidt god natmad

socialrådgiver passede da lige så godt som frisør.
Næe jeg bestemmer sæl, hvordan at toppen skal poleres
Og så nævnte jeg da ikke nogen specielt, ja det mener jeg ikke.

Jeg kan forresten ikke lide, stregen med et ettal efter der sidder lige over ordet kommentar,
den har samme foremål som en bildtarm. Alle ved at den er der men ikke mange ved hvorfor.
Det er sq da pisse for fyldigt i kandus i forvejen overfyldte database.

Nå men lad os da få fjernet afvigelser og kreativitet, og lad os så alle blive kronragede

Men husk uden afvigelser, intet B&O.
Uden kreativitet, ingen udvikling, intet Danish design.
Uden hår, intet salg af kamme/børster/balsam,
Og hvor skal de stakkels lus så gemme sig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-05 00:04

Jeg har lige læst det "tip", som creamy "henviser" til LOOOOL

Hilsen ans, hilsen ans, hilsen ans, hilsen ans ,hilsen ans, hilsen ans og

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-12-05 07:51

Citat
Hvis jeg havde en hel flok der kom med de samme kommentarer eller udtalelser til mig, som dem du er ude for, så ville jeg, uanset om jeg var enige i dem eller ej, nok lige stikke en finger i jorden og tænke, at eftersom der er så mange der siger det, så er der ganske givet nok noget om det..

Nemlig.

"Hvis du møder to "idioter" om dagen, var det måske på tide at kigge lidt på dig selv i stedet" (Citat: Jakob Haugaard)

mvh DOVA

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 08:08

Pointjæger er også blevet nævnt på denne tråd...

Den vil jeg godt gribe fat i...for hvem bliver pointjæger, det kan da kun være de der har været her siden tidernes morgen. Tavlen bliver jo aldrig visket ren, så de gamle får flere og flere og de ny halter evigt bag efter.

Så hvad siger mange point om en bruger...det siger: Jeg har været her længe. Jeg sidder det meste af tiden foran pc'en. Jeg er ikke helt ung (okay, alder er ingen betingelse, ¨men en fordel)

Set i dette lys, hvilken status er der så i mange point her på kanalen?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 16:00

Citat
Set i dette lys, hvilken status er der så i mange point her på kanalen?

Vil du straks, og med det samme undskylde denne bemærkning Viviborgen

Uha uha

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 16:12

Synes du det?

Har jeg ikke ret?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 16:18

Jo, du har ret - og jeg tør vove den påstand, at du skriver præcis hvad mange inderst inde tænker, men ikke tør sige højt..

Kommentar
Fra : calista

Dato : 16-12-05 16:27

Mange poænger= høj status??
Hmmmmm

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-05 16:55

Øh hvordan hænger alder og antal point sammen? Er der en eller anden skjult kvindelogik i det?

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 16:58

Jeg skriver det blot, fordi Arne flere gange har gjort opmærksom på sine mange point, hvilket måske kunne misfortolkes som stort vid i hans øjne.

Dette behøver jo ikke være tilfældet. De mange point kunne jo også skyldes, at man har haft mange forsøg. Det kunne være sjovere, hvis der var en scoringsliste, hvor scoringsprocenten stod på....svaret på 100 spørgsmål...fået point 3 gange....scoring%: 3

Så ville det heller ikke betyde noget hvor længe brugeren havde være oprettet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-05 17:01

tedd = 150599 points = ?år

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 17:03

Tedd....logikken er ikke skjult og den er gældende for både mænd og kvinder.

Jo ældre et menneske er, desto flere erfaringer har det haft mulighed for at tilegne sig og dermed en større alme viden, men der findes selvfølgelig undtagelser.

Det er jo sådan, at den som arbejder, løber med alle erfaringerne.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-05 17:06

Kalder du Kandu almen viden?

Nu blir der jo stillet mange spørgsmål inden teknik her på Kandu! Der må det vist være en fordel at være ung eller hvad?

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 17:07

Ja, 18 år er du næppe....vi skal nok lidt højere op.

Men jeg skriver jo osse, at det siger noget om, hvor længe brugeren har været her og hvor meget han/hun sidder ved computeren med kandu logget på.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 17:09

Ja, eller nørd, måske skulle vi tage nørderne med....men der er mange spørgsmål som kræver almen viden og livserfaring.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-05 17:26

Hvis man kender lidt til f.eks. computere så kan man hurtigt se hvem der er pointjægere, vivi. Det er folk der nærmest gætter i blinde og er inde i ethvert spørgsmål, og i mine øjne er de til mere skade end gavn, da de kan få folk til at vende computeren på hovedet og bruge en sledgehammer på harddisken! Det var så min definition af pointjægere, men mon ikke der findes flere?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 17:33

Lad os lige tage de øverste på top 50 - og se om der findes nogen på 18 år?!

Top 50 superbrugere
1 pallebhansen ...............Aner ikke hvor gammel han er?!
2 tedd ..........................ca 49?!
3 dova.......................... bob bob, ca 50..
4 molokyle .....................45 eller 46
5 BjarneD.......................ca 50
6 emesen.......................ca 60
7 ans............................Sidst i 40'erne eller starten af 50'erne
8 refi.............................hmm...Er ikke sikker, men mener det er omkring de 50
9 briani..........................Aner det ikke
10 CLAN ........................Sidst i 40'erne
11 3773 ........................midt i 40'erne
12 arne.jakobsen............. 50 (men man skulle tro det var 15 *L*)
13 dk.............................Ingen anelse
14 miritdk.......................Ca 50
15 jakjoe........................Aner det ikke
16 strarup......................?
17 Nordsted1..................ca 50
18 ellebye......................? (men jeg har læst han har børnebørn)
19 Manse9933................?
20 bentjuul.....................Et vildt gæt! ...ca 45?!

Ikke lige så mange 18 - 30 årige at finde blandt top 20 *G*

Så jo, noget er der altså om det med alderen - og det har ikke en skid at gøre med kvindelogik. Det er bare sån'

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-05 17:42

Jeg er altså kun 48½ Men trækker den med kvindelogikken tilbage!

Men at sidestille folk der ligger højt på pointlisten som pointjægere? Det synes jeg nu er lidt af et postulat! Selvom jeg godt kan se et par stykker på listen som jeg osse vil betegne som pointjægere eller pointliderlige måske!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-05 17:47

Men folk som emesen, manse, tildels Molo og bentjuul og andre ligger på listen pga deres viden og engagement, og så får points jo en anden betydning! Der er vel næppe nogen der vil kalde dem pointjægere?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 17:47

Så siger vi 48½

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 17:53

Tedd, din kommentar -> 16-12-05 17:47 ..næ, men de er da over 40 *G* - og det var egentlig folks alder, jeg "talte" om - og ikke pointjageri..

Du er heller ikke i mine øjne en pointjæger, selvom du har mange af dem!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 17:54

Men du er 48½ *S*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-05 17:58

Som det er blevet sagt mange gange! "Kandu er ikke for børn"

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 18:05

Skriger af grin...tedd!

og ved du har ret.

Creamy...fint arbejde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-05 18:37

KLMPLAG creamy

ellebye er årgang 1946

Citat
ellebye Dato : 15-06-04 19:52

Skal lige nævne at jeg er årgang 46.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 20:56

Jamen så elleby jo omkring de 60 år - og holder dermed gennemsnitsalderen fint oppe over de 40 på top 50 *L*

Var mit gæt på din alder, helt hen i vejret Ans?! ..Står jeg til tørre tæsk med en frossen porre, eller forholder du dig roligt?! LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 21:22

Ud af de førende top 20 brugere, har jeg gættet på alderen for de 13...Holder mine gæt stik, så er gennemsnitsalderen altså oppe på 53.8..

hi hi...Så er det at jeg sidder og bliver helt utilpas ved tanken om, at jeg måske om 25 år, sidder og fedter rundt i mine opsparede superpoint - og bliver panisk, når/hvis en anden "ældre" kandubruger skulle gå hen og besvare et spørgsmål liiige for næsen af mig...LOOL

Nåmen, der er heldigvis længe til*G*

God week-end

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-05 21:27

En frossen porre holder ikke til mange tæsk LOL

Hvorfor tog du ikke alle på top 50 med LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-05 21:43

Fordi jeg lynhurtigt kunne se, at ud af de sidste 30, er der ca 25 jeg aldrig er stødt på i tråde - og derfor ikke har en jordisk chance for, at gætte mig frem til en eventuel alder..

Men kender du profilerne og deres alder?! - så står det dig da frit for at tilføje de resterende 30 profiler

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-12-05 21:55

Ja og jeg er altså også "kun" 48 ½ .....ligesom tedd

Citat
Jeg skriver det blot, fordi Arne flere gange har gjort opmærksom på sine mange point, hvilket måske kunne misfortolkes som stort vid i hans øjne

Ja, det er desværre rigtigt.

Der gøres pointene op som et udtryk for livskvalitet, intelligensbarometer, evne til at se sig selv som overlegen i forhold til andre.

Men man kan så heller ikke beregne pointene ud fra, hvor længe man har været på Kandu.
Men der er jo stor forskel på, hvor meget tid man tilbringer med det, og hvor mange spørgsmål man kommenterer.
Nogen har måske været med siden starten på kandu og har ikke svaret på spørgsmål og jeg f.eks. er så en af dem der rimelig hurtigt røg højt op på "Klogskabsbarometeret", og der er da et par andre "meget kloge" mennesker der også har haft travlt, jakjoe og nordsted f.eks.
Men det ser jeg da ikke som et udtryk for, at vi skulle være klogere end så mange andre.

Så er der dem der ligger meget højt på listen, ved at få point for noget som spørgeren lige så godt selv kunne have gjort: nemlig at "Google" sig frem til de sider hvor svaret står

Og det der med at regne "svarprocenten ud", nej, det kan man ikke bruge seriøst, for nogle spørgsmål bliver ikke lukket, (selv om der ligger bunkevis af åbne spørgsmål hvor der er kommet et rigtigt svar).
Enten fordi spørgeren glemmer at have stillet spørgsmålet, fordi de ikke kan finde ud af systemet, fordi spørgeren ikke har fået det svar de gerne vil have o.s.v.

Og hvad skulle man egentlig bruge det til.
Ikke engang "månedens dims-præmie" har noget at gøre med hvor mange point der er skrabet sammen.

Men OK, hvis nogen kun har pointene som ressource til at stive selvtilliden af, så lad dem dog

mvh dova

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 16-12-05 22:26

Jeg tror Arne har opgivet at gå til selvforsvar!

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 16-12-05 23:10

Det her er sQ bare underholdning i topklasse...
Tror jeg vil kassere mit tv og sidde noget mere hér...

Har desuden ingen fordomme om folk herinde.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-12-05 23:56

Her er lidt til udregningen

56 år 9 måneder og 1 uge ....timer og minutter er ikke angivet af hensyn til PET, FET og andre der kunne have interesse mine data.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-12-05 00:19

Jakjoe....faktisk troede jeg ikke du var særlig gammel, og slet ikke i nærheden af de halvtreds

Nok nærmere sådan en "ung knæjt"

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 00:19

Hvor fedt Jakjoe, så trækker du jo gennemsnittet op *G*
-> Dova
Der findes faktisk mange, der ikke er gode til at "google" - og netop derfor gerne ser andre gøre arbejdet for dem. Derudover mener jeg, at det ofte er rart med noget dokumentation, idet mange spørgsmål herinde besvares med en fuldkommen tåbelig selvsikkerhed, uden at vedkommende (som ikke googler sig frem til et svar) er i stand til at levere en dokumentation for svarets rigtighed..

At være så skråsikker i sine besvarelser, mener jeg ikke gør et svar bedre, end et svar leveret sammen med et link..

Citat
Og det der med at regne "svarprocenten ud", nej, det kan man ikke bruge seriøst, for nogle spørgsmål bliver ikke lukket, (selv om der ligger bunkevis af åbne spørgsmål hvor der er kommet et rigtigt svar).

Det er jeg ikke enig i. Uagtet der ligger ubesvarede spørgsmål rundt om på kandu, så er det jo ikke ensbetydende med, at fordi man har deltaget i disse, så er man også dén, der har lagt det korrekte svar - men endnu ikke er blevet belønnet

Svarprocenten vil da ikke blive anderledes "lav" for den/dem, der deltager på fuld tid (mange spørgsmål) - fremfor den/dem, der deltager på halv tid (få spørgsmål)..

Jeg er en eder dårlig kandu svarer, og deltager heller ikke i særlig mange spørgsmål herinde. Jeg ævler derimod som bekendt bedst og mest i smalltalk*G* men på trods af dette, er det vel aliigevel mest fair at sammenligne mig selv med ovenstående Postulat..

I december har jeg deltaget i 13 spørgsmål - og fået godtaget 2 svar..
Til sammenligning har du deltaget i 82 spørgsmål - og fået godtaget 7 svar..

Regnestykket vil derfor se således ud:

Creamy..... 13:2 = 6.5
Dova........ 82:7= 11.7

Stiller man det sådan op, betyder det at jeg besvarer en større procentdel af de spørgsmål jeg deltager i, end du gør - og derfor har lidt svært ved at se, at man kan komme udenom det, som Viviborgen er inde på - Nemlig at det i særdeleshed handler om, hvor meget og hvor lidt af ens tid, man sætter af til at bruge på kandu..

Men jeg har måske helt misforstået dit budskab Dova så jeg snupper lige 8 timers søvn - og ser om jeg kommer frem til noget andet..Der er ikke noget bedre end "flueknepperi" *G*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:27

Så ungdommen prøver at snyde sig til alderdommen, og de ældre drømmer sig tilbage til Kreidlerdagene! Godt nok højt gennmemsnit! Er der nogle seniorsider around?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:33

Og Creamybabe har tastaturræs!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:35

Jeg kan slå dig på S'erne men ikke på E'erne!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 00:37

Opdager lige, at en fjerde del af de spørgsmål jeg deltager i, endnu ikke er blevet lukket. Det er jo ret beset en del

Godnat!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 17-12-05 00:41

Jeps, Creamy lad os kaste os ud i noget aninalsex med fluerne...
Jeg retter lige dine regnestykker, selvom din konklussion er korrekt.

Creamy...2*100/13=15,4%
Dova......7*100/82=8,24%

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:44

De der kugler der ligger nede i urinalet? What's the deal?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 00:44

Citat
Fra : tedd Dato : 17-12-05 00:35

Jeg kan slå dig på S'erne men ikke på E'erne!

LOL..Det passer ikke!

Du har 7 E'er i det postulat, men kun 2 S'er

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 00:46

Hmm...Jeg må have sovet i seksualundervisningstimerne. Hvad pokker er aninal?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:48

Jeg mener! Du går ud på toiletet og der er fotoceller der registrere det ihvertfald på de bedre værtshuse! Flush siger det ud af urinalerne, og du gør din businessd! Så er det du opdager de sma kugler der nede som altid er der uanset om du kun hilser på naboen! Hvad gør de der?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:49

Statisikkens mester heks *L*

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 17-12-05 00:49

Sex med dyr, f.eks. fluer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-05 00:50

Nu må Sunowich da snart lukke spørgsmålet, en får hverken set fjernsyn eller andet, bare for at følge med her ho ho ho jeg r ikke i top 10, så jeg slipper vel for at blive målt og vejet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 00:50

De forhindrer en hørm af mandepis *G*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:51

Og fortæl mig ikke du aldrig har været på herretoilet på et værtshus!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:52

Upps!

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 17-12-05 00:52

Creamy....her er grunden til at jeg vil have indført svarprocent

And the winner is....

Viviborgen...7 rigtig af 29 = 24,14%

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:53

Mandepis er ok! Bare strålen er rettet ind

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:55

Hehe forstår stadigvæk ikke procentregning! Har ellers gået i skole længe!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:57

Du er nu sød nok, selvom jeg har spærret og forgæves søgt at fjerne dig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 00:58

Urinalkagerne selv sagt

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 17-12-05 01:03

o.v.n. du skal altså ikke føle dig for sikker....pluselig får du point for denne tråd og så kommer vi efter dig..hehe

Kan du ikke få licensen tilbage for i aften?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 01:03

Ingen slipper for at blive målt og vejet - og tedd, jeg er måske bare vanskelig at slippe af med?!*G*

o.v.n. din klovn (det rimer LOL) Du har været på kandu i 185 dage - og besvaret 28 spørgsmål. Dine superpoint er sølle. Du har kun optjent 3268 point, hvilket betyder at du dagligt kun har en indtjening på 17.66 point..

Det bør du kunne gøre bedre

Jeg kender én der dagligt skaber 200 sammen *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 01:05

Tastaturvirus....Det snupper sq mine r'er

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 01:11

Besked afsendt og modtaget

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 01:12

Men ikke på grund af de sociale kompetancer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-05 01:16

Føle sig sikker? så skulle jeg da gå i lang bue udenom kandu, og se nu hvad der skete, jeg blev bedømt til at være sølle og kommer aldrig i top 10 *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 01:18

Komtetance staves altså med E Tedd

Og o.v.n. du skal ikke græde. Når du når gennemsnitsalderen (ca. 50) så skal du bare se løjer...Du skøjter op af top listerne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 01:19

Sorry Tedd, men du kan hverken stave eller lave procentregnig.. Gu' ved hvordan du er nået så langt op på top 50?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-05 01:26

Kompetence

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-05 01:28

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-12-05 01:35

creamygirl, my kind of girl, jeg føler mig lige pludselig meget yngre

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 01:36
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 02:46

Statistik minus! Sociale kompetancer et halvplus Nah I stink either way!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 02:48

Og grunden til 50 plæseringen er at jeg er teddy!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-05 06:49

var det ikke på tide at lukke dette spg. Der er spam i min indbakke

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-05 06:49

var det ikke på tide at lukke dette spg. Der er spam i min indbakke

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-05 06:49

var det ikke på tide at lukke dette spg. Der er spam i min indbakke

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-05 06:49

var det ikke på tide at lukke dette spg. Der er spam i min indbakke

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-05 06:49

var det ikke på tide at lukke dette spg. Der er spam i min indbakke

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-05 06:49

var det ikke på tide at lukke dette spg. Der er spam i min indbakke

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-12-05 06:49

var det ikke på tide at lukke dette spg. Der er spam i min indbakke

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 17-12-05 09:21

Ja, for satan en gang mails, der kom der....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-05 10:48

Du kunne da fjerne fluebenet troldenesdhb.
-
I dag er Tedd 17648 dage ung!
På 1039 dage harTedd fået 150599 påinger for 1214 besvarelser. og 12 tips.
-
I dag jeg 17362 dage ung! og kan ikke indhente ham
På 841 dage har jeg fået 36539 påinger for 256 besvarelser. og 192 tips.
-
I dag er Creamy xxxx dage gammel !
På 600 dage har Creamy fået 22686 påinger for 150 besvarelser. og 8 tips.
-
I dag er viviborgen yyyyy dage gammel !
På 107 dage har viviborgen fået 2011 påinger for 19 besvarelser. og 0 tips.
-

Uden at regne tips med, så har.
Viviborgen 18.8 poænger pr. dag og 105.8 poænger pr. besvarelse.
Creamygirl 37.8 poænger pr. dag og 151.2 poænger pr. besvarelse.
Natmaden 43.4 poænger pr. dag og 142.7 poænger pr. besvarelse.
Tedd 144.9 poænger pr. dag og 124 poænger pr. besvarelse.

Som Mark Twain sagde.
Citat
Der findes 3 slags løgn.
Almindelig løgn , Forbandet løgn , og statestik

datobegregning
http://net2620.dk/4u/dage

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 17-12-05 11:12

Ja, det bliver nødt til at blive beregnet i % ellers har jeg ikke en chance.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 11:38

Jeg synes det lyder lidt voldsomt, når alderen regnes ud i dage..

Men ok, så er jeg 10185 og ½ dag gammel

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 11:40

Og jeg er dato stemplet *L*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-05 11:44

Bare du ikke er over sidste salgsdato! Nå nu vil jeg daffe til djævleøen. Pas på derovre

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 17-12-05 11:51

og jeg er 15.691,5 dage gammel. Jeg synes godt det kan begynde at mærkes. Man kan jo først få efterløn, når man er 21.870 dage....bare godt 6000 dage endnu

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-05 11:55

poænger pr. dag , kunne da sige noget om aktivitet
poænger pr. besvarelse , ups.. jo højere , jo mere pointrytter !!

Tedd er altså en gennemsnitsrytter, med stor aktivitet, og sikkert med en skostørrelse på mellem 41-44

viviborgen bliver det bedre i % ?? jeg tror det ikke,

men gennemsnittet for de 4 beregninger er 61.225 og 130.925,
og så er der jo nogen der afviger mere end andre

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-05 11:55

poænger pr. dag , kunne da sige noget om aktivitet
poænger pr. besvarelse , ups.. jo højere , jo mere pointrytter !!

Tedd er altså en gennemsnitsrytter, med stor aktivitet, og sikkert med en skostørrelse på mellem 41-44

viviborgen bliver det bedre i % ?? jeg tror det ikke,

men gennemsnittet for de 4 beregninger er 61.225 og 130.925,
og så er der jo nogen der afviger mere end andre

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-05 11:58

jeg trykkede altså kun én gang

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-12-05 16:14

Ja, og jeg er så 77 dage ældre end tedd Og har husket at regne skudårene med

Og har på 562 dage besvaret 1036 spørgsmål og skrevet 17 tip, til ialt 122552 point.

Det giver i gennemsnit 1,84 besvarelser pr. dag, og optjent i gennemsnit 218 point pr dag.

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-05 16:33

Dova..... Det er 0,0025231 point pr. sekund..... Slap lige lidt af hwa......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 17:27

Citat
Dova..... Det er 0,0025231 point pr. sekund..... Slap lige lidt af hwa......

Den stikker oktanarne sq da snildt! Han har på en enkelt dag "tjent" 5729 point, hvilket svarer til 0,6623726 point pr. sekund

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-05 17:28

Men han er altså ældre end Dova! *G*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-12-05 10:00

Fantastiske tider vi lever i!! Tænke sig de osse har computere på djævleøen!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-12-05 10:26

Gå ud og klip fårene tedd ..

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 18-12-05 14:39

Øv tedd, vi har eller ved at gøre klar til en gang bagtalelse, mens du var uden for teknologisk rækkevide.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 200 point
Dato : 21-12-05 19:53

Sunowich - hvis du ikke ved hvordan et spørgsmål lukkes så læs her hvad din enige ven skriver
http://www.kandu.dk/dk/spg/78899 for nu skal der samles påænger

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-05 20:11

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 21-12-05 20:17

God jul til allesammen
Og godt nytår naturligvis

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 21-12-05 20:18

P.s. har fået set fjerner nu :)

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 01-01-06 21:44

Tak for svaret bentjuul.Takker men har jo lige fået øje på blacklisten så der må den der ven ind Hi hi Godt nytår