/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ram-udskiftning i medion bærbar..Hjææææl~
Fra : Misteryman
Vist : 1590 gange
200 point
Dato : 14-12-05 21:19

Er der nogen der kan hjælpe mig med en guide eller billeder af hvordan jeg skal skifte ram i en medion bærbar, med model.nummer: MD 96400

Hjæææææææææææææææææællllp!!!!!!!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-12-05 21:51

Er du i tvivl om, hvad du har med at gøre, så lad en fagmand rode rundt i den. Så dækker garantien!

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 14-12-05 21:53

Hehe, nu er det ikke min første bærbar og har normalt ikke nogen problemer med sådan en udskiftning.. men denne bærbar er lidt speciel på det område. Derfor spørgsmålet.. Skal jeg have en "prof" til at gøre det, skal det være igennem medion.. og det kan tage flere uger, hvliket jeg ikke er interesseret i.

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 14-12-05 22:01

Hvad er problemet da?
På min medion MD 41700 var det bare at skrue dækslet af og sætte nye i! (Skulle måske lige en tur ind i bios - husker det ikke!)
Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-12-05 22:06

Hvis der ikke melder sig en bruger der ved det - så kontakt Medion Danmarks support her

Compare Support A/S
Meterbuen 6-12, byg. 8
2740 Skovlunde
Telefon: 70 20 42 33
e-mail: hotline@compare-support.dk
Deres hjemmeside: http://www1.medion.com/dk/

Jeg ved fra andre at deres supporter er meget hjælpsomme så prøv at ring eller skriv til dem.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 14-12-05 22:57

nej, der er ikke noget dæksel.. Det er derfor jeg satte spørmålet op. Det er lige som om at man skal under touchpad'en for at komme til ramene.. men det sidder pænt stramt sammen (selfølgelig efter at havde afmonteret alle skrue) og jeg ør ikke at rive i noget, før end at jeg ved med sikkerhed at det er de rigtige steder at jeg tager fat

Kommentar
Fra : dk

Dato : 14-12-05 23:17

hejsa

hvis ram klodsen ikke sidder på bagsiden, så sidder de under tastaturet, som du får op ved at
trykke låsen ind mod tasterne, (sidder 3-4 steder rundt om tastaturet) derefter skal du ind under den metalplade som tastaturet ligger på.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 15-12-05 07:43

Endnu engang må jeg beklage. Keyboardet kan IKKE tages op før end selv touchpad'en er afmonteret. På min veag er det sådan.. Men ikke på denne medion.