/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PS2?
Fra : Yumatci
Vist : 502 gange
200 point
Dato : 14-12-05 16:37

Hej min lillebror har den nye flade PS2: http://www.pstwocase.com/diagrams/ps2bl_closed_s.jpg
Og vi har en brændt backup dvd og nogle brændte cder vi vil have til at køre på den! Så vi har købt en Swap cd-dvd fra: http://www.thansen.dk/product.asp?c=635566438&n=496829374&pn=1149603749 og så finder vi ud af at den ikke virker til den nye flade ps2 eller gør den? Kan det ikke lade sig gøre at få swap cd-dvden til at køre på den nye ps2 på en eller anden måde? nogle der har ideer?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-05 16:39

Jeg kender ikke den nye flade ps2, men den "høje" den kan kun bruge kopier, fordi vi har fået sat en chip i, måske det kan være det samme med din, altså at den mangler en chip

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-05 16:41

når man læser linket fra thansen, står der at den ikke kan bruges til slim modellen, og det er vel den du har !!??

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 14-12-05 16:42

Prøv at find svaret her : www.mm-vision.dk

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 14-12-05 17:03

Jah jeg har Slim modellen! men tænkte om der ikke var et smart tricks man kunne bruge til at få den til at virke på slim modellen? Det er jo netop meningen med swap cden at undgå at sætte en chip i fordi en chip er dyrere.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 14-12-05 17:09

Når man kikker på dette link, ser det ud som om der også er harddisk løsninger???

http://www.mm-vision.dk/default.asp?menu=psx&gruppe=ps2bootchip&action=shop

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 14-12-05 17:14

Hele min tanke var at du kunne ringe til mm-vision og udgive dig for at ville købe sådan en pakke. Så kunne de jo fortælle dig om du kunne bruge den

Godkendelse af svar
Fra : Yumatci

Dato : 17-12-05 20:38

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-05 23:50

Selv tak