/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til dvd brænding
Fra : Annebonde
Vist : 485 gange
120 point
Dato : 13-12-05 19:56

Jeg har downloaded div. prog. men nu skriver min bærbare, at der ikke findes et dvd ellercd-rom drev...Jeg fatter det ikke. Er der nogen af jer der kan hjælpe? OBS det er en bærbar!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-05 20:06

Det lyder som om du skal opdaterer din driver, hvis det ikke hjælper så tjek for virus

Kommentar
Fra : Annebonde

Dato : 13-12-05 20:14

den er kun 14 dage gammel..Hvordan opdaterer jeg den? min bror har lige installeret samtlige cd'er + div. bonus, kan det virkelig passe at den allerede skal opdateres?

Kommentar
Fra : Annebonde

Dato : 13-12-05 20:43

ok, lad mig spørge på en anden måde: Hvordan brænder jeg en dvd?

Kommentar
Fra : janik

Dato : 13-12-05 21:21

Annebonde
Du starter med at download dvd shrink .
det er et gratis program som du skal bruge til at
komprimer filmen så den kan være på en 4,7 dvd skive .
den kan man få på dansk og er meget nem at bruge.
Derefter din brænder program nero eller andet.
Jeg har købt roxio easy dvdcreator til 200 kr som virker næsten hver gang.
jeg ville foreslå at du køber dvdrw skive så du kan slette den til du
har helt styr på det.
held og lykke

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 120 point
Dato : 13-12-05 21:38

er der brænder i din bærbare?
eller er der bare en dvd afspiller
14 dage gammel eller 1 år lige meget det software
der er med skal den virke hvis du vil opdatere er kun for at få
de sidste nyheder med som kommer hele tiden
hvis der er brænder hvad prg. er der så med?
og hvorfor downloade prg.hvis der er brænder i den er der også brænde prg. med

Kommentar
Fra : Annebonde

Dato : 13-12-05 21:55

Tak, for hjælpen, og undskyld jeg er lidt dum, men må ærligt indrømme at det tekniske gik til en af mine 3 søskende og absolut IKKE til mig... sorry!! c",)

Heldigvis kunne min bror komme og hjælpe og så var det ude af verden. Ganske rigtigt som 1133 skriver var der et prog. med, men det virkede ikke - så nu er min brors installeret istedet og jeg kan finde ud af at bruge det...Det er da lidt af en sejr!

Godkendelse af svar
Fra : Annebonde

Dato : 13-12-05 21:56

Tak for svaret 1133.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-05 22:08

annebonde... du er da ikke spor dum og jo, det er en sejr at det virker nu

Kommentar
Fra : Annebonde

Dato : 15-12-05 00:19

Tak Nordsted1!

Glædelig jul til jer alle!