/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilke musemåtte?
Fra : kasper006
Vist : 479 gange
50 point
Dato : 12-12-05 00:00

Hej

jeg har Logitech MX 1000 (laser mus). hvilke mussemåtte kan i anbefale? jeg har tænkt på en Icemat eller steelpad?

Tak

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 60 point
Dato : 12-12-05 00:55

Jeg bruger en Steelpad 4D til min nye Logitech G5 laser mus. har sparet mange penge ved at købe den musemåtte istedet for de billige til 10-50kr

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=156732

->Brommi

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-05 01:14

Min er lavet af glas og hedder CorePad. Jeg gav 280 kr. for den, men den er alle pengene værd. Jeg bruger også en Logitech Laser mus, den nyeste og dyreste. Det virker. Jeg bruger også andre trådløse mus og alle virker. Jeg siger altid NEJ TAK når folk på messer tilbyder mig en musemåtte!!!! Hvad skal jeg da med den??? Jeg har jo min CorePad!!!

Jeg kan da lige fortælle dig at det ikke hedder en mussemåtte. Hvis du selv ønsker at søge på f.eks. Google, er det RET smart at vide hvordan ordet staves....

Musse er et pigenavn.

Mus er et lille dyr.

Det vi taler om, er ikke en piges måtte --- VEL??

Altså en Muse-måtte. IKKE en Mussemåtte.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-05 01:17

Du kan søge på det engelske ord MousePad, det giver nogle gode hits. Hilsen :-

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 12-12-05 01:23

hahahaha.. stavefejl kan skabe mange forvirringer

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 12-12-05 02:17

Jeg har prøvet både en Icemat og en steelpad. Jeg vil absolut fremhæve steelpad'en som den bedste af de to. Jeg syntes den er bedre i brug og så bliver den ikke kold. Icemat'en syntes jeg er meget kold når man rører den med håndleddet.

Men hvis man kan leve med det, er det icemat der vinder på design.

Jeg bruger også MX1000.

Mvh.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-05 03:12

Brommi - Jeg er glad for at DU kan se det morsomme i det. Ha ha o.s.v.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-12-05 06:07

Jeg bruger et stykke kopipapir, som samtidigt fungerer
som notesblok.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 12-12-05 08:28
Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 19-12-05 17:22

Tak for svaret Brommi.