/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Playstation 2 - hvilken skal man vælge?
Fra : anetteogjesper
Vist : 584 gange
50 point
Dato : 11-12-05 18:12

Hej
Vi påtænker at købe en ps2, men ved ikke hvad forskellen er på den tykke og den tynde og hvilken der er bedst?
mvh
Anette

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-12-05 19:12

Umiddelbart fandt jeg lidt beskrivelse:
Citat
PlayStation2 Satin Silver m. 200 GB Harddisk & 2 Kontrollere

Sprit ny udgave af den gamle "store" model af PlayStation2 i Satin Silver med 2 kontrollere til. Vi har installeret 200GB harddisk kit i den, med Network Adapter, 200GB Harddisk og HDAdvance v3.0 Software. Den ultimative PS2 maskine, som idag ellers kun findes på brugt markedet.
2.995,00 DKK

Accepteret svar
Fra : Jesper_wood

Modtaget 50 point
Dato : 16-12-05 18:52

Den tykke: Fylder mere, har ingen netkort installeret ( hvis du skulle på nettet for at spille ), der er ingen harddisk i denne model.
Slimline: Meget mindre, har netkort installeret, der er ingen harddisk i denne model.

Hvis du bare skal spille for sjov med vennerne i weekenderne, er der ingen forskel på modellerne. Den ene er ikke hurtigere end den anden. Men den lille er flottere.

J Wood

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 16-12-05 19:25

Tak for svaret og glædelig jul Jesper_wood.