/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kan jeg bruge en P4 med fsb533 her?
Fra : plextor
Vist : 332 gange
20 point
Dato : 09-11-02 18:32

Jeg er rendt over følgende bundkort
Link: http://www.fujitsu-siemens.com/rl/peripherals/mainboards/d1332.html
Under supported cpu (kortet er et A10 gs2) er der vist ganske få muligheder.

Efter det så understøtter den ikke eks: P4 1.8GHz, kan det være rigtigt at jeg kun har de 4 muligheder.
Eller kan jeg eks. købe en med fsb533 og montere den.

Er der nogen der har erfaring med kortet?

Karsten

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 09-11-02 20:01

On Sat, 09 Nov 2002 17:32:10 GMT, "plextor" <plextor.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg er rendt over følgende bundkort
>Link:
>http://www.fujitsu-siemens.com/rl/peripherals/mainboards/d1332.html
>Under supported cpu (kortet er et A10 gs2) er der vist ganske få
>muligheder.
>

Nu har jeg læst manualen, og den understøtter fsb400 P4 cpu'er.

>Efter det så understøtter den ikke eks: P4 1.8GHz, kan det være rigtigt
>at jeg kun har de 4 muligheder.

Den kører næsten garanteret alle fsb400 P4, - de er alle multiplier
låste. P4 2.4 GHz fsb 400 er da en mulighed, ligesom 1.8 GHz.

>Eller kan jeg eks. købe en med fsb533 og montere den.
>

nej, da den vil køre fsb 400, altså 25 % langsommere end den er
beregnet til.
>Er der nogen der har erfaring med kortet?
>

Hvad vil du med det kort ? med mindre det er gratis, ville jeg købe
noget andet.
se www.edbpriser.dk

mvh

John

Godkendelse af svar
Fra : plextor

Dato : 12-11-02 18:26

Jeg har fået kortet for en slik og vil have den op som arbejdsstation.
sååååååååå vælger en af de "supported cpu"