/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
drivere til packardbell
Fra : Melander
Vist : 871 gange
500 point
Dato : 08-12-05 21:32

hejsa. jeg skal hurtigt bruge nogle drivere til et multimediekort, et multimedielydkort og skærmkort til en parkardbell.

jeg har forsøgt at finde ud af hvad kortene hedder, men for gæves...

hjælp..

hurtigt..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-05 21:41

Hvad hedder computer modellen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-05 21:44
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-12-05 21:44

aner det ikke, ved ikke hvor det står..

men det er en 3100+ amd sempron

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-05 21:50

Der burde stå et nummer bagpå, men prøv Everest den er god til at finde drivere!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-12-05 21:52

skod program, fuld af reklamer, slettet igen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-12-05 21:54

der står model name:imedia 2365

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 510 point
Dato : 08-12-05 22:27

Everest er absolut ikke et skod program! Jeg kan desværre ikke komme ind på packard bells danske side
http://www.packardbell.dk/ men der burde du kunne finde drivere til din PC!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-05 00:48

http://www.dataclub.no/DataClubdirectory/dirHitting.asp?id=308&url=http://www.packardbell.no/support/node221.asp

eller

http://lmi-data.dk/linkservice/pc.htm

tedd >>>>>>>>>< det er ret mange af parkardbell siderne der ikke VIL vises - kom da lige igennem til ovennævnte men så heller ikke andre

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 17-12-05 22:25

Tak for svaret tedd.

fatter det ikke, når jeg taster deres hp ind, virker den ikke, men når jeg bruger dit link virker det, og jeg fandt det jeg søgte..hygge

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 25-11-07 17:01

hej Melander
jeg har lidt samme problem , men mangler multimediekort , er ikke installeret fejl 28 -
hvordan finder man lige det ???
med venlig hilsen tove - ps. var inde på den side hvor du fik det, du sku bruge , men kan ikke hitte rede i det forskellige,