/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Elektronisk pen
Fra : Engdraget49
Vist : 442 gange
40 point
Dato : 06-12-05 20:04

Hej

Jeg vil høre til om der er nogen der har kendskab til om der findes en eller anden form for pen, hvor man kan skrive med håndskrift i et dokument, som man har fremme på computeren. Lidt i stil med den slags penne som postvæsnet bruger når man skal kvittere for en forsendelse. Nu havde jeg et dokument den anden dag, som jeg skulle fremmaile i udfyldt og underskrevet tilstand, dvs. jeg blev nød til at skrive det ud, underskrive og scanne det ind igen for at kunne maile det i underskrevet tilstand.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-05 20:08

Ja den følger med en tegneplade. Men jeg kan ikke lige huske hvad den hedder.

Kommentar
Fra : Engdraget49

Dato : 06-12-05 20:11

Hej Eyvind

Ved du om det er noget der her været fremme i lang tid, eller om det er noget relativt nyt?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 06-12-05 20:14

jo det gør der
her er den billigste hos zitech http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=159667
og den dyreste http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=155976
men kik her inde www.zitech.dk og søg på digitizer

mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 06-12-05 20:16

den har været fremme i nogle år
men har tidligere ikke været til at betale
Granslam

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-05 20:19

og her.
http://www.ipen4you.com/

En af mine naboer havde sådan en tegneplade................ fra Aldi (han er ikke hjemme)

Kommentar
Fra : Engdraget49

Dato : 06-12-05 20:20

Hej Granslam

Tak for dit svar. Vil du mene at den også virker i fek.s. word?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 06-12-05 20:35
Godkendelse af svar
Fra : Engdraget49

Dato : 06-12-05 20:56

Tak for svaret Eyvind.

Det var lige svaret på mit problem. mange tak herfra

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-12-05 09:44

så vidt jeg husker kan du skrive med musen i det gratis program
http://www.incredimail.com/english/splash/splash.asp