/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor gemme spørgsmålet?
Fra : Innocent
Vist : 440 gange
200 point
Dato : 06-12-05 16:10

Efter at have stillet et spørgsmål på Kandu, kommer beskeden: Gem spøgsmålet.
Hvorfor og hvad indebærer det udover en lille mand med stopskilt.
Der er ingen vej væk - skal jeg føle mig kriminel???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-12-05 16:11

Det betyder kun, at spørgsmålet kommer frem på Kandu siden.

Hvis ikke man trykker gem spørgsmål, bliver det slet ikke registreret.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-05 16:17

Spørgsmålet kommer frem på seneste 25, når du trykker gem.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-12-05 16:21

Det har Innocent sikkert allerede fundet ud af *G*

Men ja, det er det som sker ved at "gemme"

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-12-05 16:21

Der fik i mig sgu' !
Jeg har altid troet, at spørgsmålet blev gemt, så ingen andre ku' se det.
Hvor dum kan man være ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 06-12-05 16:22

Jamen Dova, hvorfor har kun mit spørgsmål selskab af den lille mand?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 06-12-05 16:27

Det er fordi det er dit eget spørgsmål, det har vi andres spørgsmål også, den lille mand der står ved siden af.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-05 16:29

Hvis du ser på seneste 25, så er du den eneste, der kan se den lille mand. Det er for at gøre dig opmærksom på at du har stillet spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-05 16:30

Hold du musepilen hen over den lille mand, så får du en tekst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-05 16:37

Den lille mand betyder "Dit spørgsmål"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-05 16:38

Det er ikke et stopskilt, men et brev.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-12-05 16:47

Nogen der vil med til synoptik?! ...

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-12-05 17:08

Ellers tak, creamygirl. Har lige været der - og havde kun lommeulden med ud igen.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-05 17:33

creamy, mangler du en førerhund

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-12-05 17:41

Ehm!.. Jeg tænkte såmænd bare på, at det kunne være Innocent ville med..

Et "stopskilt"

Ikke at jeg nogensinde har overvejet hvad filan manden har i hånden, men et stopskilt kræver da briller *G* gør det ikke?!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 06-12-05 18:14

det er da morsomt detteher, tak skal I ha'

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 06-12-05 18:23

Det ku' være at jeg havde en neurose overfor stopskilte
Jeg kører (næsten) aldrig for stærkt!!!

Og så næste spørgsmål til Kandu: Når jeg nu for over en time siden, har lukket spørgsmålet, overdrysset dova med stjerner, og med garanti har trykket på Send indlæg, og modtaget en indramning, hvorfor kører det det så videre???

Men jeg værdsætter fortsættelsens herlighedsværdi. Bliv endelig ved.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-12-05 18:27

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-05 18:27

Ser ingen stjerner der er blevet overdrysset dette spørgsmål, følg creamy til optikeren og få selv hjælp

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 06-12-05 19:35

Selv briller i den styrke man får gratis, ville næppe hjælpe.
Mon det ikke er Kandu, der lider af en "Bygningsfejl".

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-12-05 20:48

Det skulle vel ikke være KANDU-siden, der liige gik ned samtidig med din lukning af spørgsmålet.......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-05 22:56

Kandu har lige haft en nedtur, så drøs stjernerne igen

Godkendelse af svar
Fra : Innocent

Dato : 06-12-05 23:46

Tak for svaret dova.Hermed det forsinkede drys.
Til andre - tak for et godt grin.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-05 23:50

Her drysser stjernerne

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 07-12-05 00:48

Ja, - selvom du foreslog at de skulle drøses.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-12-05 12:56

Jamen tak for stjernedrys

mvh dova

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 07-12-05 13:17

Der drysser også point til mig fra andre, der vil vide hvorfor der står GEM.
Guderne må vide hvorfor der ikke bare står GODKEND eller SEND???

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 07-12-05 13:37

---- og hvorfor KOMMER manden med et brev, når der ikke er garanti for svar (det loves jo kun i visse kontaktannoncer).
Kære Kandu, giv os dog en postkasse i stedet for manden, så selv småtbegavede kan fatte det.

mvh Innocent