/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE Opdragelse
Fra : Gambrinus
Vist : 481 gange
50 point
Dato : 06-12-05 12:32

Jeg oplever tit, at når jeg trykker på et link på en side i Internet Explorer, åbner det nye vindue bag ved det foregående. Ikke altid, men alt for tit.
Jeg bliver derfor nød til at minimere det første vindue for at se det nye vindue.

Det er selvfølgelig ikke MIG, der gør noget galt, men hvordan får jeg IE til at forstå det ?
Gambrinus
Er det til at forstå eller er det for bøvlet formuleret ?

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 06-12-05 12:52

det er med sikkerhed et popup vindue...
du skal ind i Internetindstillinger og aktivere - blok popup vinduer
prøv det.......

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 06-12-05 13:03

Det nye vindue er vist nederst på proceslinien, du kan klikke der, i stedet for at minimere, er det noget der altid har været sådan? prøv at gå i Funktioner-Internet indstillinger-fanebladet Avanceret og klik på Gendan standard, der skal du også efter om der er flueben i Genbrug vinduer til start af genveje

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-12-05 13:05

Kan være, du får IE til at åbne vindue, i samme Browservindue.
Mener du rette det i internetindstillinger/avanceret= åbn i nyt vindue ???
Eller bare prøv med gendan standart

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-12-05 13:05

Nææææ.... Windows XP SP2 Popupblocker virker ok.
Det er linket's vindue der åbner bag det oprindelige.
Gambrinus
( Og det er absolut pæne sider !)

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-12-05 13:07

o.v.n.,,, den der med 2 sjæle, en tanke. hæ hæ

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-12-05 13:07

> Sofus
Jeg prøver.
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-05 13:08

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-12-05 13:18

HVEM FANDEN HAR VÆRET INDE AT RØRE VED MINE STANDART INDSTILLINGER ?
Sorry o.v.n. jeg så ikke, at du også blandede dig.
Tjaaaa.... Det tyder jo på en fejl 40, men nu må vi jo lige teste det et stykke tid, før spørgsmålet går til andenbehandling.
Gambrinus
En sjæl tre tanker.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-12-05 13:32

Gambrinus,,, pas på der ikke dukker en fjerde op, HØ

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 06-12-05 13:33

Internet Explorer indstillinger: Faneblad avanceret Fjern hakket ved 'Genbrug vinduer ved startaf genveje'
Det der sker er at IE åbner linket i et 'gammelt' vindue, som forbliver "på sin plads" i stedet for at komme frem i første række.
Til gengæld får du med denne ændring flere åbne vinduer at slås med :-|

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-12-05 13:53

Jep. Det ser ud til at virke.
Så skal vi bare ha’ uddelt point.

Hondazoomer forsøgte.
o.v.n.kom først med noget brugbart.
Nuber2 var meget præcis.
Og jeg er flov.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-12-05 14:13

Hov...
Sofus er en god tankelæser.
gambrinus