/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Eltax dvd recorder!?
Fra : Squarna
Vist : 654 gange
200 point
Dato : 04-12-05 17:16

Hej alle!

Købte en Eltax DRV-555HD DVD recorder i føtex til 1998 kr.
http://www.eltax.com/eltax/index.php?item=10&id=11124

Der der nogen som har erfaringer med dette apparat???
Jeg vil gerne vide om det skal byttes eller ej...
Hjælp!

-Squarna

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 04-12-05 17:29

Er den kodefri hvis ej kan du selv gører den det. Ellers ville jeg se mig om efter en anden.
Husk du skal bruge plus skiver, det er ikke en stereo dvd 5.1 det er analog, lyden er digital, så det kommer an på hvormeget du lægger i maskinen og brugen af den.

zita

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 04-12-05 19:31

Jeg købte en magen til i bilka for en måned siden. og har stort set ikke haft problemer med den, fungerer bare præsist som den skal. kan afspille alt jeg har fodret den med, og jeg har brugt den rigtig meget. Den kan anbefales

Kommentar
Fra : myg

Dato : 04-12-05 21:33

Jeg synes, det er problematisk, at den ikke kan optage i minus-formatet. Jeg mener, at det er det mest udbredte, og borstet fra det, er det praktisk, at man kan målrette sine optagelser til det apparat, der skal afspille dem.

Hvis ikke du beholder denne, kan jeg varmt anbefale ino3 fra Kvickly Ekstra til en smule flere kr. men stadig en billig maskine. Den optager i begge formater, og jeg har aldrig haft grund til at klage over den. Godt køb!

Jeg føler med dig - det er et svært valg første gang.

Annuller spørgsmålet
Fra : Squarna

Dato : 02-01-06 10:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål