/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Soltek 75DRV4
Fra : prisme
Vist : 351 gange
40 point
Dato : 07-11-02 15:13

Hej ALLE brugere.

Jeg har et STORT problem. Jeg kan ikke huske multipiler, FSB og volt settings til en Athlon XP 1800+ på Soltek 75DRV4 mainboardet.

Mvh
Prisme

Kommentar
Fra : cRacKya

Dato : 07-11-02 23:28

Heysan
du ka` da downloade en komplet brugermanual m.m. på

http://www.soltek.de/English/home/01.htm

gå ind under download og derefter mainboard og finde dit og vær`sgo

mvh
cRacKya

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-11-02 23:55

prisme wrote:
> Hej ALLE brugere.
>
> Jeg har et STORT problem. Jeg kan ikke huske multipiler, FSB og volt
> settings til en Athlon XP 1800+ på Soltek 75DRV4 mainboardet.
>
> Mvh
> Prisme

http://www1.soltek.com.tw/downloads/manuals/7series/75drv4%202.0/75drv4-hard
..pdf
/sam

Kommentar
Fra : prisme

Dato : 08-11-02 12:18

Jamen det er fint! Men ingen af disse link virker! Og i manuellen står det ikke!
Sagen er den at der følger et klistermærke med til deres board, hvor settings står, men det har jeg ikke mere!

Kommentar
Fra : cRacKya

Dato : 08-11-02 13:12

Giv mig din email så skal jeg sende en manual i pdf format

Kommentar
Fra : prisme

Dato : 08-11-02 14:15

Det er sku ikke manuellen der er problemet! Men der er en præcis setting for hvordan den skal stå til en AMD athlon XP 1800+!
Jeg har begge manueller, men der står ikke noget om det!
Det står på et klistermærke!

Accepteret svar
Fra : plextor

Modtaget 40 point
Dato : 11-11-02 19:09

Past fra FAQ på solteks hjemmeside:

Q How do I set the switch for AMD Athlon CPU(1500+~2200+) on 75DRV4?(2002/07/01)

A:
SW1: off, off, off, off, off
SW2: off, off, off, off, off, off
SW3: off, off, off, off, off