/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gi mig nogen påæng!
Fra : epidedymittis
Vist : 424 gange
1 point
Dato : 28-11-05 17:25

Er der én der gider give mig, (oprette et spørgsmål, som jeg besvarer) 160544 point, så jeg kan blive #1 superbruger på kandu.dk?

Hvis det er sådan, at man ikke har 160544 ledige point, kunne man måske splejse?

PÅ FORHÅND TAK!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 11 point
Dato : 28-11-05 17:30

Du kan da få et enkelt point af mig.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-11-05 17:33

Det er ikke for at være uhøflig, men ÈT point er IKKE nok!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 17:37

Nej, men hvis du er hurtig, så bliver det til 11 point.

Det kan jo også være, at jeg vil fordoble

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-11-05 18:02

Ok, jeg er med..

Så er du allerede oppe på 2 påænger - 22, hvis du er heldig... og hurtig

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 28-11-05 18:12

Hvad vil du dog med alle de point.
Det giver da bare en masse bøvl når du skal af med dem igen.
Og er det for at vinde et eller andet, så glem det, der er kun en vinder og det er kandu.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-11-05 18:24

Kære Epidedymittis

Efter at have gennemgået deres ansøgning og deres historik, ser vi os desværre nødsaget til, at arkiverer deres ansøgning under BS (Bullshit).
Denne fond er oprettet til at støtte værdigt trængende og reelle point-positionerede.
Vi kan med vores bedste vilje ikke se, at de hører under denne kategori.
Vi har her op til højtiden desværre modtaget alt for mange andre ansøgninger,
der prøver at tage enden på os.
Hvis de på et tidspunkt mener, de kan opfylde vore krav til almisser, er vi rede til at tage deres sag op. (Hvis vi får tid).

På foreningens vegne
Gambrinus

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-11-05 18:40

Jeg synes efterhånden at jeg har fortjent at vinde.

Og jo, - Kandu ER en konkurrence! Det GÆLDER om at ha' flest point, hvorfor skulle der ellers overhovedet være en "Top 50"?

Udover æren, er der jo TING på højkant. Hvis jeg får de 160544 point, er jeg med garanti favourit til at vinde månedens præmie.

Onkelkeld: Jeg skal da ihvertfald ikke af med nogen point??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 18:42

Jeg har jo oprettet en tråd til dig.

Lidt men godt

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-11-05 18:43

Jeg har også den mulighed, at jeg opretter en masse forskellige brugere, med masse forskellige email-adresser, og så tilmelder dem alle som superbrugere. Det vil sige 160544 / 220 = 729,745454.

730 brugere skulle kunne gøre det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 18:55

Du skal jo lige tænke på, hvis svaret bliver accepteret inden en time efter, det er stillet, så gir' kandu 10 point.

Så dit regnestykke kommer ikke til at stemme.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-11-05 18:56

Hva?? Det forstod jeg ikke?? Ka jeg ik lige få det udpenslet ans?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 19:11

Kandu gir' 10 point ekstra til den bruger, hvis svar bliver accepteret, vel at mærke hvis svaret er givet i løbet af en time efter du stillede spørgsmålet.

Det betyder ikke, at du i løbet af en time skal acceptere et svar. Du kan vente flere "år"
men hvis du accepterer et svar, som er givet inden for en time efter du stillede spørgsmålet, så vil "svareren" få 10 point ekstra af kandu.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 28-11-05 19:27

Og jeg ska da lige hilse og sige, at det med månedspræmien snildt kan trække lidt ud

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-05 22:11

Der bliver arbejdet på "sagen" har du ikke lagt mærke til det

Du skal bare følge med på seneste 25

Der bliver kæmpet for at gi' dig point

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 28-11-05 23:46

poæng ludomani...en IT-lidelse

Kommentar
Fra : kandit

Dato : 29-11-05 03:07

Sikke noget pjat

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-11-05 11:51

Jo tak. Jeg ved ikke hvor meget i er oppe på efterhånden.. MEN JEG TA'R GERNE IMOD!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-05 14:33

epidedymittis

Så skal du også kigge her http://www.kandu.dk/dk/spg/78833

Natmaden er ved at æde mig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-05 14:37

Ups.

Natmaden er blevet mæt, han har slettet spørgsmålet.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-11-05 15:27

ævbæv!

Det var garanteret ellers et glimrende spørgsmål!

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-12-05 17:11

Tak for "svaret"