/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hjælp til installation/usb
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 359 gange
50 point
Dato : 28-11-05 14:42

Har lige købt en kortlæser idag og med den fulgte der en cdrom som jeg skal installere, men når jeg følger "user guiden" står der i den at der skulle komme en "restart knap" op, jeg skulle trykke på. Det gør der ikke. I stedet står er:

the wizard was interrupted before multimedia card reader could be completely installed.

hvad kan det betyde, og hvad kan jeg gøre ved det.

Hvis ikke det lykkes mig at installere det, kan jeg så installere usb'en på en anden måde?

på forhånd tak :)

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 28-11-05 14:48

Ved ikke hvad der er sket for dig, den siger at indstallationen blev afbrudt, prøv igen.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 28-11-05 14:50

Sørg for at USB tingen ikke er sat på maskinen medens du installerer softwaren - Derefter skal enheden tilsluttes.
Allerførst skal du nu afinstallere det der er installeret. og så forfra uden at usbenheden er sat til

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 28-11-05 14:50

Hvilket styresystem bruger du?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-11-05 18:30

Yes, lad os få at vide hvilket styresystem du bruger, er det XP, skal du
ikke bruge den medfølgende CD.
Keldd.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 28-11-05 19:37

hej
hvis du kører win98 second edition eller xp skal du ikke instalere noget
det smarte ved en kortlæset eller usb nøgle er at du kan bruge den
hvor du vil, bare i med usb stik og det virker
for man render da ikke rundt med en driver cd
hvis du er på ferie og dit foto kort er blevet fuldt med ferie bilder
kan du jo finde en pc sætte kort læser iden og maile dem hjem
kan du få andre usb enheder til at virke?
hvis ikke prøv med cdén til dit bundkort

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-11-05 23:17

Måske kunne det være en fordel, at du fortalte hvilken mærke at din kortlæser har.
Jeg har nu 6 forskellige kortlæsere, og softwaren er forskellig fra den ene til den anden.
Nogen køre bare ind og fungere, medens andre skal installeres for hver korttype.
Så du kan så godt se, at det vil være en god oplysning at tage udgangspunkt i.