/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB Date link?
Fra : Hypacia
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 27-11-05 15:46

Hej Kandu.dk

Jeg har lige anskaffet mig et USB Date link, til at overføre filer fra min gamle pc til den nye. Så ville jeg bare høre hvilket program jeg skal bruge til at gøre det? Ville være fint med et navn på et software der kan gøre det, eller endnu bedre et link.

Takke rmange gange.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-11-05 16:00

Det er indbygget i windows. Du skal da bare højreklikke de filer du vil flytte - vælge klip - og indsætte dem på den pc hvor du ønsker

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-11-05 16:00

Hvis du bruger XP er der også en indbygget guide til overførsel af filer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-11-05 18:46

Ellers brug den CD som fulgte med.
Det skal indstalleres på begge comp.

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 27-11-05 20:44

Eyvind har ret. Jeg har Sandbergs USB Data Link, og der er ingen vej uden om at bruge programmet på begge PC - som hhv. Master og Slave.