/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Motherboard Monitor + Asus A8N-E
Fra : Pjevser
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 17-11-05 18:40

Før jeg skiftede bundkort brugte jeg programmet Motherboard Monitor til at se hvor varm min CPU og kabinet var, men nu efter jeg har skiftet til et nyt Bundkort kan jeg ikke bruge det mere da mit bundkort ikke er på listen under Asus.
Nogen som ved hvad jeg kan gøre så det vil virke igen??

Mit bundkort er et Asus A8N-E

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 60 point
Dato : 17-11-05 19:01

Der ligger på cdèn til bundkortet ASUS Probe, den kan du bruge.

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 17-11-05 19:37

Tak

Men kan man ikke gøre så den viser nede i ens status linje hvor mange grader de er? I stedet for at man skal åbne programmet.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 17-11-05 19:40

Selv tak, det ved jeg ikke, så den tilfældigvis var på skiven for et par dage siden, er der ikke en readmefil på skiven.

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 17-11-05 19:51

Det ved jeg så ikke, programmet ligger vidst ikke på min cd for jeg kunne ikke finde den. Jeg hentede den bare fra Asus'es hjemmeside
Men jeg må se om jeg kan finde ud af noget!

mange tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : Pjevser

Dato : 17-11-05 19:51

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 17-11-05 19:54

Sev tak-hvis du højreklikker på drevet med cdèn til bundkortet-åbn-så kan du se mappen.