/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dantax dvd 900
Fra : Hill
Vist : 326 gange
120 point
Dato : 04-11-02 16:09

Jeg har en dantax dvd 900 som kan afspille svcd men der er ingen lyd på.
Hvis jeg laver cden om til vcd viker den fint
Er der nogle der kan hjælpe ????

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 04-11-02 23:06

Hvor har du købt afspilleren??

Har du købt den i en Radio/TV forretning, kan de sikkert hjælpe dig på stedet. Har du købt den i et supermarked, kan du spørge, om du må få nummeret på deres værksted, også ringe til dem, og høre om de har et bud på, om det er en betjeningsfejl, eller en defekt ved afspilleren.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-11-02 22:48

"Hill" <Hill.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:eWvx9.1022$oC3.152153@news010.worldonline.dk...
> Jeg har en dantax dvd 900 som kan afspille svcd men der er ingen lyd på.
> Hvis jeg laver cden om til vcd viker den fint
> Er der nogle der kan hjælpe ????
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Dem i news:dk.teknik.tv+video (bare klik for at åbne) kan sikkert hjælpe dig
meget længere, denne gruppe er nemlig kun til edb hardware og ikke
standalone
hifi/tv udstyr.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-11-02 08:03

"Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:1WBx9.1871$pU4.3565@news.get2net.dk...

> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"

> Dem i news:dk.teknik.tv+video (bare klik for at åbne) kan sikkert hjælpe
dig
> meget længere, denne gruppe er nemlig kun til edb hardware og ikke
> standalone hifi/tv udstyr.

Problemet er at man ikke kan bruge den gruppe når man "går efter en hurtig
løsning".
Det kan jo selvfølgelig også være det var et opråb til Hill om at bruge
nyhedsgrupperne.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.

Kommentar
Fra : krungsted

Dato : 24-12-02 23:17

hmm .... min kære far har netop fået en Dantax dvd 900 i julegave og så tjekkede jeg straks om den kunne afspille Svcd, og fandt frem til at det kunne den ikke ???? men du siger din kan ????

Kommentar
Fra : ph200150

Dato : 18-08-03 12:47

jeg har hørt at man kan få en cd man lægger i og så skulle den opdaterer sådan at den kan tage svcd men om det er rigtigt det ved jeg ikke men der må værer nogle kloge mensker der ved det

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 18-08-03 22:04

Det er muligt, det fås til nogle afspillere, en såkaldt firmware-update. Jeg ved dog ikke, om den fås til din model.