/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
køb af dvd-brænder
Fra : enig
Vist : 296 gange
34 point
Dato : 15-11-05 12:59

hejsa

Jeg har tidligere spurgt til dvd-brændere, hvad jeg skulle købe og hvorfor.
Jeg har nu fundet en, som jeg tror er god, meeeeeen for en sikkerheds skyld vil jeg gerne lige have det bekræftet eller afkræftet. Kan denne dvd-brænder brænde digitale billeder og vise dem på tv'et via dvd-afspiller, kan den brænde musik og film man har hentet på nettet og høre/se det på dertil indrettede apparater?

Plextor Px-740uf (findes på eddpriser.dk)

på forhånd tak
Enig

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 44 point
Dato : 15-11-05 13:09

Plextor har altid været kongen inden for CD / DVD Brændere.
Det var bla. dem der først kom med Burn-Proof teknologien.
Men jeg læste en artikel, hvor det blev afsløret at indmaden på de nye Plextor DVD-brændere, faktisk bliver lavet af NEC.
NEC er jo noget billigere og jeg har eftehånden haft 14-15 stykker gennem hænderne.
Nul problemer med dem.
Gambrinus

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 15-11-05 13:48

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=104232
Det er barer en brænder der brænder på alt jeg har endnu ikke fundet noget den ikke har kunnet brænde

Zita

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-05 17:55

Køb en NEC den kan alt det du efterlyser!

Godkendelse af svar
Fra : enig

Dato : 15-11-05 21:00

Tak for svaret Gambrinus.

Jeg ved ikke om NEC laver eksterne brændere, jeg kunne ikke finde nogle på edb-priser, så jeg tror det bliver en plextor.

tak til alle der svarede