/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Automatisk opdatering virker ikke
Fra : Fijala
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 13-11-05 12:10

Jeg sidder her ved min mor pc, der er advarsel om at automatiske opdateringer ikke er slået til. Selv om der er prikket af i det i system, er ikke muligt at slå til. Hvis jeg går på Windows update får jeg også at vide at det ikke er slået til og jeg forsøger så at slå det til, men får at vide at der er en fejl. ?????
Win XPO pro SP2
Hvad er der galt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 12:17

hvilken fejl - hvad står der ???

sæt evt til at fortælle når der er opdateringer og se om det hjælper - så kan det forandres senere igen - hvis fejlen ikke består.

Har det virket før og du/ I er sikre på hvornår - så prøv en systemgendannelse til før det gik galt.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 13-11-05 12:58

Prøv at sætte din originale windows cd i drevet og kør en opdatering af dine systemfiler via KØR - skriv sfc /scannow.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-05 13:01

Jeg har kørt systemgendannelse 2 mdr tilbage og der virkede det. Der er ingen af indstillingerne der virker i automatisk opdatering.
Prøver med dit forslag jeanette

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-05 13:02

Fejlmeddelse 0x80070424
Der er hvad windows update skriver

Kommentar
Fra : leob

Dato : 13-11-05 13:15

Så vidt jeg ved, betyder denne fejlmeddelelse "Handlingen er gennemført" (hvad det så er for en handling)
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 13:34

virus - hent hijackthis hos www.arlet.dk - og send loggen ind til ham - der er udførlig vejledning og han hjælper undervejs

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 13-11-05 13:35

du plejer da at kunne gennemskue det -men se her:
http://exp.dk/spm/586585

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-05 13:52

Mirit

Dit link til Eksperten var lige det der skulle til. Jeg måtte ind i registreringsdatabasen og fjerne en streng. Hvorfor den er kommet ved jeg ikke, men på et tidspunkt fik hun en masse virus ind som det lykkedes mig at fjerne hjemmefra med hende ved tastaturet og det er godt nok siden den tid der har været problemer.
Er lige nu ved at hente opdateringer, så alt er bare iorden.
Tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-05 13:53

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-11-05 13:55

Tak til alle andre forslag.
Jeanette jeg kørte også lige sfc /scannow men uden det hjalp.

Åhh hvor er det skønt med alle jer eksperter her på Kandu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 14:01

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 13-11-05 14:06

God weekend :)