/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tastatur skriver forkert
Fra : Horst
Vist : 1623 gange
100 point
Dato : 13-11-05 11:10

Min bærbar kan pludselig ikke skrive korrekt. Næsten alle tegn, jeg aktiverer, bliver omsat til andre tegn og tal.
Hvad kan årsagen være.
Er lige ved at scanne for virus.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-11-05 11:18

Du har en "blå" tast, mener den hedder NB eller lign. for neden til venstre, der skal du, så vidt jeg husker bruge Ctrl+NB for, at skifte.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-05 11:19

Det kunne lyde som om, du er kommet til at ændre skrifttypen??

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 13-11-05 11:25

Hej Horst

Det lyder i retningen af det peet49 har gang i - Omsat til windows "sprog" = trægt taster!!

Dette kan tages af ved at trykke 5* på ctrl og anullere træge taster!

Forsat god søndag

Fusses

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 13-11-05 11:34

Hej peet: 49
Har self mistanken om, at jeg har rørt ved nogle taster - uden at vide det.
Mit tastatur har Fn - Ctrl. - Vinduestegnet - og Del i ventre side.
HAr prøvet dem alle samen med Ctrl. Virker ikke: når jeg f.eks. skriver "i" kommer der "5".

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 13-11-05 11:38

Jeg bruger ikke laptoppen så tit, men det er der, der skal ændres, kan kun huske det, da jeg havde samme problem, for et par mdr. siden. Har du ikke manualen?

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 13-11-05 11:59

Fusses: Mener du trykke 5 gange på Ctrl-tasten ??

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 13-11-05 12:05

til Peet 49:
Jo, jeg har manualen. Men har først tid til aften til at sætte mig ind i problemet.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 13-11-05 12:13

FN og NUM
Du har fået slået numerisk tastetur til

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 13-11-05 12:26

Tak for svaret peet49.Jeg har løst problemet

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-11-05 13:41

Selv tak og fortsat god søndag.