/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech Vibration Feedback Wheel
Fra : zxcvbnm1
Vist : 689 gange
50 point
Dato : 08-11-05 21:56

Min søn har været ude at investere i et Logitech Vibration Feedback Wheel.
Vi har installeret og opdateret med de seneste drivere, men pedalerne virker ikke. Vi har forsøgt i Need for Speed Underground II.
Pedalerne virker godt nok under installationen, men altså ikke i selve spillet. rattet og knapperne virker OK.
Er der nogen, der kan hjælpe?
Vi kører Windows XP med seneste opdatering.

Med venlig hilsen

zxcvbnm1

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-11-05 22:22

Det kunne tyde på at du skal ind i spillets opsætning og indstille det. Jeg kender dog ikke spillet, men noget lignende skal man også somme tider gøre i andre spil.

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 08-11-05 23:06

Til severino:Det har jeg prøvet, men det ser ikke ud til, at den mulighed er til stede i spillet. Jeg ved dog fra andre, at spillet rent faktisk understøtter pedaler, så der bør være en mulighed for at afhjælpe fejlen.

Accepteret svar
Fra : phg1

Modtaget 50 point
Dato : 09-11-05 21:08

har du prøvet at fjerne afmærkningen i kombinerede pedaler i logiteth gaming softwaren

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 09-11-05 21:48

Til phg1: Ja, og nu virker pedalerne!! - desværre er der byttet om på speeder og bremse. Kan du også klare den??
mvh
zxcvbnm1

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-05 22:50

Det lyder engelsk, så det er nok beregnet til venstrekørsel

Det må også kunne stilles inde i menuen!

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 09-11-05 23:04

som serverino siger det kan stilles under options/controler i spillet.

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 09-11-05 23:04

Til Severino: Jeg tror du har ret. Ihvertfald hjalp det, da jeg byttede om på akserne, så bremse blev speeder og omvendt.
Jeg giver points til phg1, men også tak til dig for hjælpen.
mvh
zxcvbnm1

Godkendelse af svar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 09-11-05 23:05

Tak for svaret phg1. Dit fif bragte mig meget tæt på den endelige løsning. Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-05 23:19

Jeg syntes også at phg1 skal have dem, jeg har så mange i forvejen, at jeg ikke ved havd jeg skal bruge dem til.

Så kør nu ordentligt og i højre side

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 09-11-05 23:27

Jeg må benytte mig af, at knægten lige nu sover. I morgen får jeg sikkert ikke lov til at røre pedalerne, og det er nok også meget godt det samme.
Tak for hjælpen begge to.