/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sean Hayes fra Will & Grace!
Fra : rwo
Vist : 681 gange
175 point
Dato : 29-10-05 17:56

Hej!

Jeg kan godt lide at følge med i ovenstående serie, og har meget morskab over Sean Hayes (Jack).

Jeg synes han spiller sin karakter så godt, at jeg tit tænker på, om han er til mænd i virkeligheden...

Jeg har kigget lidt rundt på nettet, bl.a. på imDb.com, her får jeg indtryk af, at han er lidt mystisk omkring emnet, og måske er til begge sider...

Er der nogle, der har et svar på om hans virkelige sexualitet?

rwo

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-10-05 18:00

Jeg har set ham i et interwiev om serien og der er han akkurat lige så bøsset som i rollen. Så jeg tror han er bøsse.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 185 point
Dato : 29-10-05 18:13

Citat
Jack McFarland
Sean Hayes er fantastisk som Jack McFarland. Uanset om man kan lide hans noget karikerede udlægning af en bøsse eller ej, må man falde for hans sarkastiske bemærkninger og hans skøre påfund. Sean Hayes blev født den 26. juni 1970 og voksede op i Glen Ellyn (forstad til Chicago), Illinois. Han levede i sine unge år af sine musikalske evner som koncertpianist og medlem af en pop gruppe. Senere både komponerede han musik, havde roller i teaterstykker og optrådte som stand-up komiker.

Sean Hayes har aldrig offentligt erkendt, at han er bøsse - han har udelukkende sagt, at han ikke ønsker at tale om sin seksualitet - men de færreste medier er i tvivl. Ingen skuespiller kan spille så overbevisende uden at have det i sig. Han fik i 2000 en Emmy for sin rolle som Jack ("Outstanding Supporting Actor in a Comedy Series").

Hvordan man så end opfatter ham, så giver han ikke svaret på om han er bøsse eller ej.

Hvis du vil ha' et korrekt svar, så må du i kontakt med nogle af hans venner

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 29-10-05 18:27

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-10-05 18:32

Tak

Glemte lige linket, det får du så her

http://www.spring-ud.dk/WillAndGrace.htm

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Mayeen

Dato : 02-09-06 11:16

Hejsa!

Jeg så engang et Oprahshow, hvor Oprah interviewede alle fire skuespillere fra Will & Grace. Dér fortalte han at han var gift med en kvinde og at de havde et barn sammen. Blev selv meget overrasket, for privat er han stadig superbøsset. Men det talte han altså med Oprah om, og hendes arbejde plejer jo at være ret professionelt...

Mayeen.

Kommentar
Fra : Mayeen

Dato : 02-09-06 11:49

Hmmm...

Har lige forsøgt at google det og fandt ikke noget. Jeg gandt nogle klip fra det ovenfor omtalte interview, men ikke noget om Seans private forhold. Selvom jeg var meget sikker, må jeg nok indse at hukommelsen ikke er ufejlbarlig og at jeg ikke altid er lige opmærksom under Oprahshows... Ham der spiller Will fortæller lige netop dét som jeg huskede Sean for. Såe.. jeg har nok taget fejl af de to!

Sorry
Mayeen