/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hmpfffff - hva´nu det - eller hvem ????
Fra : miritdk
Vist : 451 gange
1 point
Dato : 25-10-05 10:58

http://www.kandu.dk/dk/spg/69275

det indlæg der er sat i ovenstående spørgsmål - har jeg intet som helst haft med at gøre - er der nu en der er "sjov" ?????????????

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-10-05 11:04

Det er nok din dobbeltprofil der har logget ind under dit dæknavn

/berpox

Kommentar
Fra : calista

Dato : 25-10-05 11:08

Øhm, det kan da ikke lade sig gøre?!
Altså medmindre der er en der har HACKET sig ind på din computer?!
Men på den anden side, hvem gider hacke en 'puter for derefter at svare på ? på kandu??!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 11:10

det er jo lige det -hmmmmmm

og hvem er interesseret i mit dæknavn - tror ikke engang det arme cykeldæk har andet end et nr - lol

og så lige - ser ikke lyserøde elefanter etc

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-05 11:11

En eller anden har gættet dit password (..en du kender personligt?) Skynd dig at skifte password her :

http://www.kandu.dk/dk/passchange.asp

..eller også er du begyndt at taste i søvne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-10-05 11:20

miritdk> Det ser da heller ikke ud til at du har fået det registreret som besvaret af dig, så vidt jeg kan se i din "historik".
Så selv om nogen har gættet password skulle mirit vel også blive godskrevet for svaret ?

Meget mystisk.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-10-05 11:23

Åh nej, svaret er godskrevet mirit.
Jeg er nok ikke helt vågen.

Det har mirit nok heller ikke været ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 11:24

morn jakjoe - og joooooo du kan lige tro jeg har været vågen - derfor jeg blev så overrasket

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-10-05 11:27

kandu finder nye veje til en hurtig løsning.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 11:29

tør da så siges

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-10-05 11:32

Kan det være tankeoverførsel du har foretaget ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 11:38

mirit

For laaaang tid siden skrev du i en anden tråd at det ikke var dig, der havde skrevet et indlæg i tråden.
Du havde besøg af en, som "lånte" din com., men du havde glemt at logge dig ud af kandu.

Tror du ikke, det er samme person som også har været i ovennævnte spørgsmål?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 11:41

nej ans - det er en simpel umulighed !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-05 11:41

Du har vel ikke haft din computer 'lånt' ud til en ven/veninde ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 11:45

Du har da bare glemt, hvad du svarede på den 20.06 2005

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-05 11:50

Der er nogle, der laver nissesjov med stjerner å så'en he he.

Kuuunne det tænkes..........?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-10-05 11:53

SÅ SKAL DER HAMSTRES POINT !
Det er sgu' smart ! Autosvar ! ! !
Hvordan gjorde du det ? ? ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 11:53

hvordan det så end har foregået så er indlægget ikke skrevet at mig - sååååå -nisserne kan da godt få skylden

og nej ans - jeg har ikke bare glemt det

underligt noget -

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 25-10-05 12:04

Hvad med de øvrige 4 besvarelser 20/6 ?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-05 12:05

mirit:
Du har altid virket lidt mystisk.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-10-05 12:08

Sad du ved computeren på det angivne tidspunkt Mirit???

Vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-10-05 12:16

Det kan ikke lade sig gøre mirit.

Du har bare glemt, at det er et spørgsmål du har svaret på helt tilbage i juni.

To enslydende profilnavne kan ikke lade sig gøre, men der har ofte været nogen drillerier med næsten identiske profiler, hvor der f.eks. er et enkelt bogstav der er ændret eller tilføjet et komme el.lign.

Men den eneste mulighed ellers, er at en eller anden kender dit profilnavn OG dit password.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-05 12:24

Hold dig fra de stærke piller mirit, ha ha ha ho ho ho

Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 12:39

mirit

Der var jo ikke sket noget i den tråd i 4 måneder, du har glemt at du deltog

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-05 12:46

Noget foresvæver mig, at der i en anden tråd blev snakket om, at svare for andre, så de fik poænger.

Kan du ikke huske det, natmaden?

Jeg mener, at huske, at erindre, at bl.a. natmaden var med i debatten.

Eller er du druknet? ;oD

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-05 12:54

Camillasmoster -> Natmaden sover om dagen

Jeg tror at det er en rent hypotestisk diskussion du tænker på. Nok kan man 'lege' en smule med asp.NET koden, men næppe 'overtage' en profils rettigheder. Det ligger en smule for 'dybt' i systemet. Ellers skal man decideret hacke serveren og tildele sig selv administrator rettigheder og det ville da være tåbeligt at risikere en flerårig fænselsstraf for at gi' miritdk lidt påængår.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-05 12:56

Jeg er ked af det mirit, hvis der er nogen der driller dig

bare sig til, hvis mig og Hanne skal hjælpe (hej søde Hanne).

Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-05 13:01

Hej søde mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-05 13:01

&lt;a href=""><INPUT TYPE=SUBMIT VALUE="Bliv til miritdk"> style="position:absolute;left:16px;" hight=16 width=88&gt;&lt;/a&gt
.
Hvis der er andre der har lyst at prøve?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-05 13:01

I mange firmaer o.s.v. har de drillenisser - hvorfor ikke på KANDU...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-05 13:06

Nu er jeg for et eksempel logget ind som molokyle, men det er i 'virkeligheden' jeg : miritdk

..som skriver dette
.
&lt;a href=""><INPUT TYPE=SUBMIT VALUE="Bliv til molokyle"> style="position:absolute;left:16px;" hight=16 width=88&gt;&lt;/a&gt

Kommentar
Fra : gigsen

Dato : 25-10-05 13:25

Det er nisserne der er på spil.

Gigsen - Gitte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 13:30

jaja - sålænge de nisser giver point - så er skaden jo til at leve med (måske skal drillenissen have point i stor stil ????? )

Uanset hvad - så har jeg ikke glemt det indlæg - har jo ikke kendt det !!!!!!!!!

Jeg var ved min pc på det givne tidspunkt - det er der ingen tvivl om - men deltaget i spørgsmålet - nope !!!!!!

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 25-10-05 13:47

Hahaha... Du så garanteret en eller anden fræk film mens du sad foran computeren.. :D Så er hjernen sikkert et helt andet sted :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 13:51

brommi - ja selvfølgelig så jeg en fræk film - hvad skulle jeg eller lave

Hjerne ???? Hva´ det ???????????

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 25-10-05 13:58

malerhjerne.. trala la la ;)

venter du også på mester kommer så du kan få adressen hjem til ? :D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 14:02

ikke godt brommi - får du behandling ?????????????

og jeg venter forresten altid på at mester kommer (man er vel høflig - lol)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-10-05 15:40

Den 20/6-2005 var en mandag!

Hmm... Amarone på en hverdag?! - eller er det alzheimer?!

Seriøst mirit -> jeg nægter at tro nogen gider laver fis med din login, for at smide et link til familieadvokaten.. Det er dælme for langt ude!

Jeg tror derimod, at du har glemt indlægget - og hvem fanden kan også huske samtlige af sine indlæg på kandu?! Jeg ville kunne forstå din undren, hvis du var en sjælden gæst på sitet, med få indlæg - men med din sendeflade, tror jeg sagtens der kan smutte et indlæg fra erindringen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 16:16

creamy - nul - mandagen er ikke præget af hverken det ene eller det andet - så dine formodninger hvad det angår/ din tro på at alle lever i enten druk eller sygdom - glem det !!!!! (må erkende at jeg måtte slå amarone op på google for at finde ud af hvad det var - dog ikke fordi jeg havde glemt det - jeg vidste det ganske enkelt ikke - lol)
Og........ ja - det er sq da langt ude - men jeg har nu ikke skrevet det indlæg - hvad der så gør det hele lidt mere sjovt. (lidt sjovere at det er lige det der lukke spørgsmålet )

Seriøst ????????? Så havde jeg sq da ikke lagt det under smalltalk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 16:20

Så var det bare for at få opmærksomhed

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 16:22

jamen det virkede jo tante ans

nope - det var ikke derfor - jeg undrede mig temmelig meget -

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 16:23

Hvem er det nu lige der skriver mine indlæg i denne tråd, min com har været i udu siden fredag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 16:24

din søn vel

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 16:29

Det tror jeg ikke, men skulle meget gerne modtage en ny cpu i morgen.
Lige nu er jeg ved sønnens com.

mirit, jeg tror stadig at du har glemt den tråd. Det er trods alt 4 mdr. siden, der sidst skete noget i den tråd.

Glæd dig over de point, du fik

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-05 16:33

Er det meget hemmeligt, hvem ham Amarøne er, nu har jeg stødt på det,
nogen gange, men jeg har ikke fundet ud af hvem han er.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-05 16:35

Skal man glæde sig over point? Bare der var en venlig Kanduer, der ville fortælle mig

hvad de kan bruges til......Keldd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 16:38

Hvem har sagt/skrevet at Amarone er en "han"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 16:41

ans - jeg har da ikke brokket mig over point vel ???? Og tro hvad du vil - det gør du vel som alle andre .

keldd - du kan jo sidde og kigge på de point og se hvad du får ud af det
Uha støder du dig på amaronen ? AWS da

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 16:49

Citat
miritdk Dato : 25-10-05 16:41

ans - jeg har da ikke brokket mig over point vel ???? Og tro hvad du vil - det gør du vel som alle andre .

Du tror jo også, som du vil. Som alle andre.

Jeg har ikke skrevet, at du har brokket dig over point.

Men du tror, at du ikke har deltasget i tråden.

Jeg tror at du har deltaget, men glemt det.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-05 16:51

Amaronen, det er lige før jeg går over på goggle, og finder ud af det,
I vil jo bare ikke indrømme at I ikke ved det vel? Og i fortæller heller ikke hvad man kan bruge point til.
Og så er der nogen der kalder Kandu, en videndatabase. Ha ha, min bare røv i vingele.
Hilsen
Keldd...........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 16:51

fint nok -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-05 17:08

Som jeg kender miritdk hér fra site't er det næppe Amaronen der trykker

Som sagt : ..en eller ander der følte sig fristet til at svare på et spørgsmål, medens man alligevel sad ved maskinen, når nu du ikke lige var til stede, men blot have lånt Comp'en ud ..for at læse sin emil eller noget?

Det er imidlertid ikke sikkert du får vedkommende til at 'indrømme' HOVSA 'tingen'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 17:11

molo det er jo det der lyder mest sandsynligt - bortset fra at jeg ved det ikke lige kan være tilfældet den dag.

Find lige på noget andet at snakke om

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-05 17:25

Så lad os tale CSS3. Dér er en nyhed med 'kød' på

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 1 point
Dato : 25-10-05 17:27

...i mellemtiden ka' du jko gi' mig 'påængårnø' miritdk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 17:28

mirit var sikkert ikke hjemme den, men lånte en anden com.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-05 17:29

der manglede lige "dag"

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 17:29

jamen det kan jeg da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 17:30

tante ans jeg fornemmer du har en kriminel tankegang .....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-05 17:37

SÅDAN ....!!! Jeg havde nu ellers håbet på du havde forhøjede til mindst et par tusinde stykker af slagsen

..og nogle flere stjerner !

Dét ska' sgu blive husket

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 17:51

jamen --- øhhh -------- jamen det troede jeg du selv kunne klare molo - altså !!!!!

indsæt blot så mange stjerner der er plads til herfra og hertil

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-10-05 17:57

Nå nå. Mon ikke du skulle montere dig et par sko i størrelse 46 på, inden du besøger kandu. De klemmer mindre (håber jeg da..)

Både amaronen og alzheimer var en joke. Endda skrevet med et blink i øjet, men det overså du måske?!

Og stadig! ..Du har sq deltaget i så i meget, at det indlæg du tror du IKKE har skrevet, ganske enkelt er en smutter .. *blink* *blink*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-10-05 17:58

øbs! --> "på" efter størrelse 46 - var en smutter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 18:02

nul - ingen robåde til mig tak - jeg kan ikke svømme !!!!!

ok til amaronen (for dem der kan lide det eddikenoget) - men jeg synes ikke det er sjovt at joke med alzheimer !!!!! Blink eller ej.

blink blink blink - bliiiiiiiiiiiiiink bliiiiiiiiiiiiink bliiiiiiiiiiiiiiiink - blink blink blink

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-10-05 18:13

Nej, det havde det heller ikke været, HVIS du havde haft alzheimer *blink*

Men det har du IKKE, for så havde du ikke kunnet huske (og henvise) til et link på nettet --> "familieadvokaten"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-05 18:15

Er der tåget herinde???

Jeg synes, der er noget fyrtårnsagtigt, der blinker og nogle tågehorn, der skræpper

Æhh, Keld, jeg er med på tvivlersiden ang. Amaronen - mon den er i familie med Remaronen?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-05 18:36

Jeg ved ikke om spørgsmålet er helt lukket.
Der står ganske vist, at spørgsmålet er besvaret, men det Molokyle har skrevet er jo bare en kommentar.

Og hvis i ikke vil fortælle Keldd hvad påængernø ska' bruges til - tja hvem skal så.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-10-05 18:58

mirit du får lige 1 point ...øhh, hvis altså det bliver sendt til dig. Jeg mener, man kan aldrig vide, vel?!..

Du fik point, som "fake" mirit skulle have haft. Måske får "fake" mirit dine returpoint..

Crazy kandu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-10-05 19:19

haha hyg jer