/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PCTV
Fra : timeglas
Vist : 378 gange
500 point
Dato : 24-10-05 20:39

Hej

Har lige købt en eksternt tv-tuner til min pc idag. I butikken fik jeg at vide, at trods det at den kun er til XP, så kunne jeg selv hente en driver på hjemmesiden og få den til at fungere. Jeg har desperat prøvet at finde den software der skal til for at få den til at fungere men forgæves. Er der nogen der kan hjælpe?
Jeg har windows 2000, men den kræver Windows XP. Derfor vil den ikke acceptere den cd-rom der medfølger i pakken.
Det er en flg.: Pinnacle PCTV 50e. og hjemmesiden er http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Home/
specifikationerne står på flg. side: http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Consumer+Products/PCTV+Tuners/PCTV+Analog+PVR+%28cable_antenna%29/PCTV+50e+Documents/Features+_+Specifications

på forhånd mange desperate tak fra timeglas.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-05 21:22

Produktinformasjon Produktbeskrivelse Pinnacle PCTV 50e - TV / video inngangsadapter - Hi-Speed USB
Enhetstype TV / video inngangsadapter - ekstern
Grensesnittype Hi-Speed USB
Videoinngang Videoadapter - S-video-inngang, kompositt videoinngang - ekstern
Analogvideoformat SECAM, PAL
Analogt Videosignal S-Video, kompositt video
Digitalt Videoformat MPEG-1
Lydsinngangsstøtte Standard
Kabler inkludert 1 x USB-kabel - ekstern
OS påkrevd Microsoft Windows XP Home Edition, Microsoft Windows XP Professional, Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005

Det kan du ikke få den er kun til XP

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 25-10-05 07:56

Håber desperationen har lagt sig lidt, og så kan du finde den frem igen, når du idag henvender dig i forretningen idag,

og dunker ekspedienten oveni hovedet, for det passede jo ikke hvad du fik oplyst. håber du får det til at virke

på en eller anden måde!!

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 25-10-05 21:01

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-05 21:03

Selv tak