/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Micro jack stik hørebøffer
Fra : Brommi
Vist : 877 gange
100 point
Dato : 24-10-05 04:16

Jeg står og mangler et microjack (HUN) stik til mine hørebøffer.. kan selv lode det.. mangler bare stikket... hvor kan man få en GOD kvalitet af det henne? (helst midtjylland).
Jeg har allerede forsøgt med et af alm kvalitet. og jeg er bestemt ikke tilfreds da det ikke sider så godt fast som jeg ville ønske.. Det drejer sig om et sæt Sennheiser HD 465....
Ved godt at jeg bare kan købe nogle nye hørebøffer.. men det vil jeg ikke.. jeg er mere end godt tilfreds med dem jeg har.. mangler bare et godt stik der passer.. Det er trods alt også nogle hørebøffer til ca 700kr.
Det er IKKE mini jack stik jeg snakker om... men micro jack.. det er dem der er en tand mindre end mini jack.
Håber på nogle gode svar..

->Brommi

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-10-05 05:00

AV-Connection har lidt af hvert.
http://www.avconnection.dk/
Gambrinus

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-10-05 06:15

Halløjsa
Det har Vejle-RC også: http://www.vejle-rc.dk/

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-10-05 06:52

ser det ikke ovennævnte steder og heller ikke hos www.brinck.dk
Fandt dog http://www.eksperten.dk/spm/289804 men det er vist den omvendte vej.
Kunne du ikke, i stædet skifte dit hanjack ud med et 'normalt' 3.5mm stik,

Brick skulle efter hvad jeg har hørt, have en adapter til ca.20kr., ikke på deres side, men i butikken.
Prøv at ring eller mail dem.

Mvh. Natmaden

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-05 07:04

Halløjsa igen
Kig her http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showGroup=22&subGroup=JACK-STIK
Varenummer 67335, nesten helt i bunden af listen.
Ring evt. for at sikre at det er det rigtige.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 24-10-05 15:58

Vejle-rc.dk har det godt nok... men... til den pris er det sikkert det samme som jeg allerede har.. :-/
Så vidt jeg kan gætte mig til så er 2.5mm det samme som micro jack..

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 17-12-05 05:19

Tak for svaret Brassovitski.