/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
iJay Audio x29 1024 MB Mp3 Afspiller
Fra : piglet
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 24-10-05 01:08

Er der nogen der kender noget til denne mp3 afspiller? http://www.elektronikken.dk/ijay-audio-x29-1024-mb-1-gb-brekstra-sportsh%F8retelefoner-p-68.html

Jeg står for at skal købe en og har ikke så meget forstand på hvad de skal kunne osv. så jeg har ikke den fjerneste ide om det er et godt køb eller om den er for 'billig' i forhold til hvad man bør købe.
Nogen der kan hjælpe?

Mvh.
Søren

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-10-05 08:29

Kvaliteten på de forskellige MP3 afspillere er nogen lunde jævnbyrdig. Priserne kan variere noget mere.
Sats på en god afspiller med masser af hukommelse, og som evt. kan suppleres med et indstiks memorykort, så du hurtigt kan udskifte en del af repetuieret.
Det er også vigtigt at den er rimlig nem at betjene, og at displayet er tydeligt og indformativt.

Det som jeg ikke bryder mig om, er at de fleste har en blå baggrundsbelysning, som er mere et modeflip end en brugbar belysning. Den er svær at læse i mørke, da displayet ofte har små typer. En gul belysning ville derimod fremhæve kontrasten i mørket.
Men desværre er det fabrikanterne der styrer moden.