/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Else Anna Christensen, gift m/Eigil Burm~
Fra : Burman
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 21-10-05 17:22

Jeg har lige en oplysning mere på min mormors forældre..
De hed Lauritz Peter Christensen og Maren Elisabeth Christensen ( blev altid kaldt Elisabeth)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-10-05 19:29

Du behøver jo ikke stille et nyt spørgsmål for at fortælle dette, Svend

Kommentar
Fra : Burman

Dato : 22-10-05 18:12

Det ved jeg faktisk godt, men jeg ved ikke hvordan jeg skal redigere i texten.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-10-05 09:17

Det er et af problemerne ved kandu, man kan ikke rette i det man har skrevet,
(jeg plejer at kopiere til word, rette der, og sende igen; men det er omstændeligt).

Nu du har to spørgsmål kunne du f.eks. benytte den første, (den lette) til
Lauritz Peter Christensen' s familie og denne her, (sværere fordi det er for nyt) til
Maren Elisabeth Christensen ( blev altid kaldt Elisabeth) ' s familie...
Svend

Kommentar
Fra : Burman

Dato : 23-10-05 14:32

Hej Svend

Det er da en rigtig god ide, med min oldefar på den ene og min oldemor på den anden...

Ja, så må det blive min oldemor på denne her.

Charlotte

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-10-05 19:39

Måske skulle du så gentage (præcisere) lidt om din oldemor?

Fra det andet sørgsmål:
Jeg søger oplysninger om min mormors slægt.
Hun er født i KBH, og senere flyttet til Lyngby.
Hun er født den 140511 og død den 081189.
Jeg har ikke flere oplysninger om hende, andet at hun var enebarn,
Min mormor blev gift med min morfar, Eigil Burman Bruun, i 1939,
og er altså datter af Lauritz Peter Christensen, se det foregående spørgsmål
og min oldemor Maren Elisabeth Christensen, der eftersøges her...

Hun er jo så nok født ca 1875-90 ? Men hvor??
Svend, der ikke har så nye data...

Kommentar
Fra : Burman

Dato : 25-10-05 18:43

Jeg må ind og redigere i min profil..
Det er det eneste sted jeg kan skrive lidt om.
Venter på svar fra min moster, hun har også nogle oplysninger, jeg ved desværre ikke ret meget om min oldemor.
Charlotte

Kommentar
Fra : Burman

Dato : 25-10-05 19:18

Min mormor: Else Anna Christensen, født d. 14. maj 1911 i KBH, død d. 8. november 1989, Lyngby.
Min oldeforældre: Lauritz Peter Christensen, gift med