Superpoint : 0

Medlemsdato : 21-10-2005
Seneste login : 13-07-2007
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg søger min mormors slægt.
Min mormors navn var Else Anna Christensen, født d. 14.maj 1911 død d. 8. november 1989.
gift m/Eigil Burman Bruun d. 11. maj 1939 i Kgs. Lyngby Kirke.
Min oldmors navn var Maren Elisabeth Christensen (giftenavn), kender ikke hendes fødenavn. Er død ca 1954
Min oldfars navn var Laurtiz Peter Christensen, født d. 1. januar 1867, død ca i 1956.
Det menes at han var Holbæk/Kalundborg egnen.
Han havde også to brdr. Carl og Albert, der begge emigreret til USA i 1930'rene. Alber blev gift og fik en datter, Verna (død i 2005), og er kusine med min mormor.
Min Oldfars forældres navne kan muligvis være:
Peder Christensen
Mette Marie Christensen (giftenavn)