/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Program til brænding af Mp3 filer
Fra : hotline
Vist : 1228 gange
100 point
Dato : 21-10-05 11:01

Jeg søger et program som jeg kan brænde eller konvertere filer til Mp3 og derefter brænde dem på en alm cd så der kan være omkring 100

Jeg har selv Iomega Hotburn og hvis jeg vil brænde Mp3 filer ud på en cd kan der kun være omkring 20 stk

Hilsen Line

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 21-10-05 11:11

Bare brug din Windows media player. I indstillenger der stiller du den til at copierer cden til mp3 og så brænd ud i data..
Håber det virker...

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 21-10-05 11:13

Hvis du har MP3 filer liggende på din harddisk, kan et hvert brænderprogram brænde dem ud på en CD. Du skal bare brænde den som en datadisk.
Nero 6 er et rigtigt brænderprogram, Det fås lige nu hos Prishammer til 69 kr.
http://prishammeren.dk/shop/default.asp
Med Nero kan du også rippe en musik CD i MP3 format, hvis du køber et MP3 plug in.
Gambrinus

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 21-10-05 11:15

Simpelthen og akkurat mine ord , Gambrinus!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-10-05 11:16

læs lige igen

" så der kan være omkring 100 "

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-10-05 11:31

Mirit " så der kan være omkring 100 " ?
Ok, man behøver selvfølgelig ikke at fylde Cd'en helt op.
335 MP3 filer fylder 683 MB. Jeg har rippet med Nero i MP3 Pro format.
Så hvad mener du ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-10-05 11:41

1981 MP3 filer, 126 Musik Cd'er : 4,34 GB.
Såååå.... de kan være på en DVD skive.
"De festede i tyve dage og tyve nætter" ( Uden at skifte skive)
"Og levede lykkeligt resten af deres dage"
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-10-05 11:42

Indtil Antipirat-gruppen dukkede op.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-10-05 11:42

sorryyyyyyyyyyyyyy - tænkte slet ikke i rip - rup eller rap

(nu er jeg vist halvvågen igen )

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-05 14:25

Hvis du kun har kunnet brænde 20 MP3-filer ud på en CD skyldes det at du har brændt som Lyd-CD. Så kan den afspilles på en alm. CD-afspiller. Vælger du at brænde som Data-CD kan der være mange 100 på en CD men så kan den kun afspilles på en PC eller et anlæg der kan afspille MP3-formatet. Hvilket program du bruger er stort set underordnet. Jeg bruger selv Windows Media Player 10.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-10-05 15:00

Eller også kan du afspille på en billig DVD maskine, som understøttet MP3
Den kobler du bare til dit musikanlæg.
Gambrinus

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 21-10-05 15:06

der ligger flere gratis programmer til mp3, inde på free windows

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 21-10-05 16:50

ER det da ikke underligt, AT HOTLINE IKKE HAR REAGERET ENDNU???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-05 17:04

Jeg bruger :

1.) http://www.cdburnerxp.se/ (..brænderprogram fra vort svenske broderfolk )
2.) http://home20.inet.tele.dk/friheden/freeware_dk.html (..en CD ripper : CD-Extractor v.1.40 beta4 ..fra min gamle hjemmeside.)

Begge programmer 'funker' bare ..uden så mange 'smarte' ting eller dikkdarer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hotline

Dato : 23-10-05 19:15

Lyder super dejligt.. Så ved jeg at jeg bare skal brænde som en data cd..
Kan godt hører Mp3 på mine anlæg, så det er da bare om at få fyldt noget musik på.
Mange tak for alle jeres gode svar..

Godkendelse af svar
Fra : hotline

Dato : 23-10-05 19:16

Tak for svaret Gambrinus. super dejligt.. så skal der brænde musik nu..