/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DirectX 10
Fra : Surf
Vist : 373 gange
40 point
Dato : 19-10-05 21:10

Er der nogen der ved hvornår DirectX 10 eller hvad den nu kommer til at hedder bliver udgivet. eller om der er noget info om det. altså hvornår den vil blive udgivet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-10-05 21:20

Sammen med med windows Vista
http://www.theinquirer.net/?article=25902

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 19-10-05 22:28

Og hvad så hvis jeg vil beholde min windows xp og ikke vil ha den nye en. altså den må jo også ku downloadet på et tidspunkt. ik

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-10-05 01:55

Godt spørgsmål! Directx 10 skulle jo blive et helt nyt API som ikke er bagudkompartibelt med forrige versioner! Så spørgsmålet er om den ikke ville skabe problemer i et ældre styresystem! Men hvis den ikke gør det vil der nok komme en version til tidligere windows versioner! Men mon ikke de vil holde den tilbage et stykke tid for at få kunder til Vista først!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 20-10-05 02:04

Og hvad så hvis en som har win xp og gerne vil spille FarCry 2. når den engang udkommer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-10-05 02:10

Tjah der var jo osse mange der måtte investere i nyt hardware da winxp kom! Men kan directx 10 køre på winxp vil nok komme der! hvad man så gør med spil der kun virker til directx 9 og lavere hved jeg ikke! Hvis det altså var dit næste spørgsmål?

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 20-10-05 03:47

Fordi FarCry 2 er som syet til directx 10. man kan ikke spille det hvis man ikke har directx 10

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-10-05 04:13

Næh men nu er FarCry2 jo ikke udkommet endnu!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 20-10-05 12:40

Nej og jeg tror heller ikke på at MS vil droppet xp sådan lige når vista bliver udgivet i hele verden. Derfor tror jeg også at directx 10 kommer til windows xp. det sige jo sig selv. ik

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-10-05 18:40

Det ville være mest logisk ja! Eller at Farcry2 kom i en XP version!

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 30-11-06 02:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål