/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Har et mærkeligt problem ?
Fra : Surf
Vist : 364 gange
40 point
Dato : 16-10-05 20:16

undskyld men jeg ved ikke hvor den skulle placeret henne

Det er nogen gange når enten genstarte eller starte min pc så er det ligsom det hele sidder fast. kan ikke engan få joblisten frem. faktiks erc det eneste jeg kan er med mussen. dens markør sidder ikke fast. og det eneste jeg kan gøre er at trykket på reset knapppen på kabinettet og få den genstarte på den måde der

Håber at i kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 20:20

Se først i egenskaber om der er gule markeringer

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-10-05 20:24

Kør en chkdsk på drevet.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 16-10-05 20:34

Eywind

Egenskaber for hvad ????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 20:44

vrøvl.............enhedshåndtering

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 16-10-05 21:18

enhedshaandtering - Gaa ind i my com - hoere klik - egenskaber - og se under device maneger.

Men jeg tror nu det er din com der bliver for varm. Proev at laeg maerke til om det sker naar du har arbejdet "haardt" med den. Eks noget der har vaeret meget grafik kraevende.
Med adia32 kan du cheke hvor varm din pc er, tror stadig du kan hente det pogram som freeware paa google.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 21:26
Kommentar
Fra : invisible

Dato : 16-10-05 22:06

ominstaller lortet, der er et program eller driver, som ikke fungerer ordentlig.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 17-10-05 01:34

haha selv om den arbejder så blive den ikke varmt nok. altså ikke så varmt nok

invisible ---> tror du jeg er en idiot var

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-10-05 05:47

Har det samme problem, men kun nogen gange, især(men ikke altid) når mit tvkort har været i brug, og optaget store filer,
tror at det er driverne til mit tvkort, win2000 drivere på Win-me.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-10-05 07:53

Du må nok se i øjnene, at du bliver nød til at tage dig tid til at tage den helt store omgang, hvor du scanner hele dyret for virus, spyware og highjacks. Rydder op i alle kroge, sletter cookies og temp filer, slutter af med en defragmentering.

Der kan ligge noget snavs som stjæler processtid, og kan i værste fald stjæle din netforbindelse. - Så lær at støve af en gang imellem, så kan du undgå de værste problemer, men det hele afhænger af hvor effektivt du gør det.

Det som "invisible" skriver er noget inhabilt flip, som du bør overse, det lyder nærmest som en slags fjern sabotage!

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 30-11-06 02:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål