/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
foretrukne
Fra : eln
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 15-10-05 20:38

hvordan gemmer jeg "foretrukne" i en mappe , så jeg kan brænde adresserne ned på en cd

mvh.eln

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-10-05 20:40

klik på foretrukne og arranger foretrukne og følg guiden - den giver dig mulighed for at oprette mappe samtidig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-10-05 20:41

du kan også vælge at søge på foretrukne og overføre dem til en mappe du selv vælger at lave

Kommentar
Fra : clou

Dato : 15-10-05 21:03

Godaften eln

Du kan gå i Stifinder og finde mappen Foretrukne, markér så dem alle og brænd dem på en cd - eller gem dem på en Memory-Stick.

Held og lykke fra

Clou

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-10-05 21:11

C:\Dokuments and settings\"brugernavn"\Foretrukne
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-05 21:14

Gå i "stifinder" > "Documents & settings" > "Dit navn" - højreklik på "Foretrukne" og vælg "kopier" og herefter vælger du den mappe hvor du vil gemme den f.eks. dokumenter - så højreklikker du igen på mappen dokumenter og vælger sæt ind - nu er der en kopi af Foretrukne i din Dokumentmappe.

Men du kan da også bare brænde mappen fra dens nuværende position !

//bentjuul

Kommentar
Fra : eln

Dato : 15-10-05 22:06

til bentjuul
hvad mener du med at man kan brænde mappen fra dens nuværende position
mvh.eln

Kommentar
Fra : eln

Dato : 15-10-05 22:06

til bentjuul
hvad mener du med at man kan brænde mappen fra dens nuværende position
mvh.eln

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-05 22:13

Du har et brænderprogram og i det henter du mappen ind til brænding fra sin nuværende position.

//bentjuul

Kommentar
Fra : eln

Dato : 15-10-05 22:36

hvor er den finder jeg den mappe

eln

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-05 22:53

Det skrev jeg kl. 21.14 men her er det igen "Documents & settings" > "Dit navn" - så skulle du gerne kunne se mappen Foretrukne

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 15-10-05 23:14

Tak for svaret bentjuul.
det, der forvirrede mig var ,at du skrev fra den nuværende position , jeg havde allerede brændt mappen ,og det ser godt nok ud
mvh. eln

Kommentar
Fra : antiquado

Dato : 16-10-05 00:33

I Windows XP findes iøvrigt funkionen "Files And Settings Transfer wizard" (i daglig tale kaldet FAST).
Denne gemmer enkelte eller alle indstillinger, der ligger i din profil. Du kan så på en anden/ny computer bruge samme indstillinger på den nye computer.