/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Forretning/butik søges
Fra : mahir
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 11-10-05 23:42

Pænt hej derude:)
Er der nogle der ved/kender et sted hvor jeg kan starte en butik/forretning op. Det skal være således at der tilladelse til at lave varmt mad.
Helst en tom butik/lokale da jeg helst vil starte det op selv og med mit eget koncept og helst på sjælland. Andet har også interesse.
Leje og forpagtning har også interesse.
Det kunne være, at der er nogle der ude, som kender nogle der kender nogle.
Alt har interesse.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 12-10-05 08:35

Du kan prøve at kontakte nogle af de større ejendomsudlejere indenfor erhverv, fx. Datea og Atlas Ejendomme. Endvidere kan du prøve at se i Børsen fredag, eller Erhvervsbladet (gratis avis) de annoncerer løbende over ugen.

http://www.datea.dk/shownewslist.asp?ID=135
http://www.atlas-ejendomme.dk/

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : hac3

Dato : 22-10-05 20:42

Skal du laver kabab eller val ?? val den der koncept du snakker?? En durum med pomfritter??

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 24-11-05 01:29

Hej prøv også i den blå avis... der er ofte mindre butikker som udlejes billigt. De store mæglere har ofte større erhvervslejemål. Ved lidt om det eftersom jeg har ledt efter et lille butikslokale i et stykke tid men uden held... de private annoncer i aviserne er bedst.

held og lykke