/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Til Nordsted1
Fra : IPM
Vist : 364 gange
200 point
Dato : 11-10-05 21:49

Hej jeg har set at du har henvist til www.nierle.de i en tråd
Har du gode erfaring med den, da jeg i samme tråd og i nogle andre har læst at deres fragt er dyre end andre(der er også længre afstand til Danmark fra dem af)
Det jeg er ude efter er DJ-Taske til 800 CD/DVD som koster hos dem 309kr.Der hvor jeg plejer at handle er billigmedien ved grænsen de skal have 415 kr for den samme og 75 kr i fragt så sammenlagt bliver det 490kr, hvormod de andre skal have ca 100kr i fragt + 309kr sammenlagt 409kr.Kan jeg være sikker på at deres ting er Ok.Hos billigmedien plejer selv at hente, men skal ikke derned før omkring jul, og står og skal bruge den i nær fremtid.

IPM

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 11-10-05 21:57

IPM... varerne er altid kommet, ca indenfor 3-5 dage. Jeg kan ikke præcis huske fragtprisen, men mener nu ikke jeg har givet mere end de 75 kr. du nævner. Vi er gerne nogle stykker der bestiller sammen, så vi har ikke de store fragtomkostninger. Jeg har altid været meget tilfreds med de cd-rom og dvd'ere jeg har købt. Nu er det lige før, jeg roser dem så meget, at man skulle tro jeg er ansat, men det er jeg altså ikke

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-10-05 22:41

Til IPM

Jeg handler tit hos nierle. Deres varer er i orden 100%, men jeg kan ikke genkende Nordsted1's leveringstidspunkter. Sidst bestilte jeg varer, var søndag, d. 2. oktober. Jeg overførte pengene mandag, d. 3. oktober og jeg modtog varerne i dag, d. 11. oktober. Det er for mig den normale leveringstid. Som sagt, har jeg handlet der mange gange.

Jeg sidder med følgesedlen lige her. Fragtomkostningerne er 9,95 Euro = kr. 75,00 og det er ligemeget om du køber lidt eller meget.
Denne gang vejede min pakke 22,9 kg. Den arme "postpige" der afleverede den, kunne næsten ikke løfte den.

Bortset fra det, ar varerne 100% i orden.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 12-10-05 06:40

Hej
Tak for dit svar Nordsted1 også til Franksp
Jeg tænker på når de sender en Alu Kuffert og den er bulet når den ankommer, så skal den jo retuneres, der skal jeg jo betale. Har i oplevet at sende vare retur?

IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-05 07:47

IPM... nej jeg har aldrig oplevet, at skulle returnerer varer. Jeg har som sagt altid været tilfreds med det modtagne

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-10-05 08:29

IPM Heller ikke jeg. Varerne er altid emballeret forsvarligt. Også jeg er særdeles tilfreds med at handle med dem. En anden ting. Hvis man mailer til dem, er de meget hurtige til at svare. Oftest samme dag ellers dagen efter.

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 12-10-05 12:01

Tak for svaret Nordsted1.
Det var godt at høre at det ikke giver problemer med at handle med dem
Du skal også have point for dit gode svar Franksp laver lige en tråd til dig med point

IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-05 13:22

Selv tak