/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brug af iso filer
Fra : elkjaerlorenzen
Vist : 319 gange
200 point
Dato : 08-10-05 21:09

Hvordan får man noget ud af et program som er konverteret til en iso fil, da man kan da ikke umiddelbart bruge
det til noget som det er.
Jeg har prøvet at brænde den over som en imagefil med nero men når jeg så åbner min cd så vises den som tom !!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-05 21:29

Hvis ellers den ISO fil indeholder noget, så bør
brænd imagefil til disk (CD) give en brugbar CD
Prøv lige at kigge på egenskaber for den ISO fil (antal MB)

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 08-10-05 22:01

Ja, der er jeg enig. Men du kunne også prøve at tjekke den ud med et program som ISObuster eller Daemontools, for at se hvad den indeholder (Daemontools er gratis). Med Deamontools kan du "mounte" iso i et virtuelt cd drev, og installere derfra.

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 08-10-05 22:04

Jeg har prøvet ved iso buster og deamon tools sker der intet og den fylder ca 700 mb

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 08-10-05 22:11

hvis isobuster ikke kan klare den, er den højst sandsynlig defekt. Jeg tror den er lige til at skrotte :/

Kommentar
Fra : knaldisengen

Dato : 08-10-05 22:24

Ikke for at gøre mig RET klog,'
Men har du, downloadet hele ISO filen
Eller er det bare et icon,,,,,,, til siden

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 08-10-05 23:07

jeg regner da med det erdet hele da den fylder næsten 700 mb

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-10-05 23:27

Prøv at extracte den til en mappe med isobuster og så brænd indholdet i mappen!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-10-05 23:56

Du må gøre et eller andet forkert.
Prøv at se denne beskrivelse for Ultimate Boot CD :
http://www.ultimatebootcd.com/nero6.html
Gambrinus

Kommentar
Fra : knaldisengen

Dato : 09-10-05 00:01

Har du pakket den ordentlig UD........

http://www.click-now.net/downloads11.htm

Hvis dette er lovligt,,,,, da jeg nødigt, engang mere skulle MIDBRUGE dette forum
mvh

Efter at have fået for........ LIDT kritik, Har meldt mig ud af KANDU.
Så ikke flere svar fra mig AF.
Da alt jeg, jeg fremlægger. er en stor løgn.
Men et forsøg på at hjælpe andre,
mvh
X
smxxx

Kommentar
Fra : heltfin

Dato : 09-10-05 08:43

Åben Nero og luk siden brænd en ny så klik for oven på optager derefter Brænd image så dur det

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 09-10-05 09:12

DaemonTools er klart det bedste... Gør som bruuno siger...

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5

-Squarna

Kommentar
Fra : elkjaerlorenzen

Dato : 09-10-05 09:48

Til orietering så vises programmet i isobuster som track 1 som om det er et stykke musik men det er et program

Kommentar
Fra : plb

Dato : 09-10-05 10:21

Så vil jeg påstå at det ikke er en image fil.. er du 100% sikker på det er en image fil? det er ofte sket for mig at det bare har været endelsen der har været forkert, så jeg ændrede den fra .iso til fx .rar/.zip . men det er lidt svært at sige, jeg tror i hvert fald ikke det er en image fil

mvh PLB

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-05 14:19

Endelig kan det være en "fake" du har hentet.

Kommentar
Fra : ptornvig

Dato : 11-01-06 23:58

jeg ville prøve at pakke den ud med winrar da vi winrar både kan håntere zip,rar,cab og iso hvis der stadig ikke er noget så prøv at omdøb den til en rar fil derefter en zip og hvis intet virker så slet den.

p.s. Jeg bruger alcohol 120% til at brænde image-files med klart det bedste og så er der også et virtuelt drev med i pakken ;)