/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke sende eller få mail ?
Fra : Surf
Vist : 672 gange
20 point
Dato : 08-10-05 17:39

Jeg kan ikke få mail eller sende mail med Outlook Express 6

den kommer hele tiden med den her fejl meddelsle der

Der opstod en timeout under kommunikationen med serveren. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC19

Og der gået hele tiden timeout i det

er der nogen der kan hjælpe mig ud af det her

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-10-05 17:43

er den lige begyndt på det eller har du installeret nået inden ????

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-10-05 17:47

Det lyder som om dine ind- og udgående servere ikke står rigtigt

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-10-05 17:50

Jeg har både slået AVG 7.0 Free EMail scanner fra og Norton Antispam fra og de 2 programmer har godt ku sammeajbejde

men lige nu er de slået fra og jeg kan ikke sende eller få mail. og fået bare den der besked der

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-10-05 17:51

Min opsætning er rigtig. har tjekket det op til flere gange med esenet side og tdc side

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-10-05 17:57

og du kan godt gå på nettet. Det kunne jo være fra en anden pc du ssender her.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-10-05 18:20

ja jeg kan godt gå på nettet på min egen pc. nå

Hvad har det med min problem at gøre. var

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-10-05 18:22

Det har dét med problemet at gøre at HVIS du nu ikke kunne komme på Nettet, så ville du, af dén grund, heller ikke kunde sende/hente post!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-10-05 18:24

...og så gik der lige gammelstavning i det - kunNe skulle der stå

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-10-05 18:31

Og jadu er bare så klog at vi andre ikke behøves andre til at spørge om sådan noget der

Hvis du ikke kan hjmig på nogen måder "vil.du" SÅ FORSVIND HERFRA DEN HER FORUM AF

Kommentar
Fra : iah

Dato : 08-10-05 18:40

Den danske sprog har trange kår i dette land, stavning er ikke noget man går så meget op i...

AL MAKT TE DI ORBLINE...!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-10-05 18:40

Surf hvad er den af, vi prøver jo bare at hjælpe, han har jo aldeles ret. Det kunne jo være en indstilling i din opsætning til internettet der var fejl. Du er jo ikke kommmet med noget konkret om hvad problemet er, kun at den kommer med den fejl du beskriver. Den kommer i 90% af tilfældene så prøv at fortælle os hvordan dine indstillinger til servere er og hvilken udbyder du har.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-10-05 18:56

Okay jeg er så bare så pisse når det sker. lige nu kan jeg godt få mail og sende mail

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-10-05 18:58

Og iah

Jeg stave på den måde jeg stave på
Jeg skrive på den måde jeg skrive på
Og grammatikken er ikke lige mig

Så hold venligt mit saveri uden for. ik

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-10-05 19:01

har du fundet ud af hvad problemet var?

Kommentar
Fra : litko

Dato : 08-10-05 19:06

Surf > Vi kan alle se, at du ikke kan eller vil stave korrekt, men derfor kan du vel godt være blot en smule høflig, når nogen forsøger at hjælpe dig!!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-10-05 19:45

Vil nu ikke sige at han prøve at hjælpe mig jeg mente iah.men de andre ja de prøve at hjælpe mig

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 08-10-05 20:16

Jeg synes at alle skulle undlade at hjælpe den mand, når han ter sig på denne måde.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-10-05 20:26

Jeg undskylde gerne til "vil.du"

"vil.du" ---> undskyld at jeg er sådan. skal nok svare dig ordtligt en anden gang

Jamen så er det jo gjordet. ik :)

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-10-05 20:27

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-10-05 22:12

Der er INGEN der kritiserer din stavning!! Dét iah gjorde, var at lave SJOV - og ikke på grund af at DU stavede forkert men på grund af at JEG stavede forkert!!

I 'gamle dage' skrev man 'kunDe' - i dag, og i øvrigt i hele min levetid, skriver man 'kunNe'' - der er altså INGEN der har generet dig Surf, i din tråd!!

Og mig? Jeg er slet ikke sur over at der bliver lavet sjov når jeg skriver forkert, jeg synes det er herligt at der er plads til humoren

Jeg kan se at du har fået løst dit problem - så er alt jo godt igen.

Venlig hilsen vil.du

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-10-05 02:41

Jeg har ikke fået løst det ednnu. ringet til TDC i morgen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-10-05 08:55

Men sagde du ikke at du nu kunne modtage og sende mail

Kommentar
Fra : leob

Dato : 09-10-05 09:06

Prøv at gå i emails FUNKTIONER_KONTI vælg EGENSKABER for din konto, gå i AVANCERET og se, hvad der står i TIMEOUT. Det kan sommetider hjælpe at sætte den op til 5 minutter.
Jeg har flere gange været ude for, at det er udbyderens server, som ikke svarer. Ved at vente i en timestid (med samme opsætning) svarer den måske igen
Ellers ring til TDC på 80808017, de er hurtige til at hjælpe med sådanne ting (når man nu brger TDC som udbyder)
leob

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-10-05 16:52

har prøvet at ringet til dem

kom først igemmen med en der hed steffan der ville tjekket min mail op sætning. men efter at min telefon ikke er ved min skrivebord .og han ikke vil ha at jeg rende fem og tilbage forslog han mig at ringet fra min mobil hvis jeg hadvet en. og det hadvet jeg så. men jeg ringet så igen og fik en anden der trodet at jeg ikke kunne komme på nettet. men efter at forklar at detb er min mail der er galt med

Forslog han mig at afinstaller min antivirus program og min antispam program og se om det gik hurtiger

Jeg gjorde så hvad han sagde og det var det fint nok
så installeret jeg min antivirus program og der virket det også fint nok
så afinstalleret jeg det igen. og installeret mit antispam program og der virket det også fint

til sidst installeret jeg så mit antivirus program
og nu virket de 2 meget fint nok

Undre mig over hvorfor det så ikke gør andre gange

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-05 14:44

Surf - det kan være dit antispam program der driller dig - prøv at køre uden et par dage

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 30-11-06 02:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål