/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
netværk opsætning af xp til ipaq
Fra : calibra2003
Vist : 275 gange
100 point
Dato : 08-10-05 16:44

jeg har ipaq 2210i jeg har trådløs netværk hjemme jeg har købt et trådlø sdio card til ipaq så jeg kan komme på nettet med ipaq men jeg kan ikke finde ud af hvofor den ikke kan gå på nettet via ipaq jeg kan ikke trække ip på min ipaq
jeg har cybercity router aethra 1020 til bredbånd og netgear fra teledanmark butikken til trdløs forbindelse i huset er der ikke noget problem den kør som den skal men det må være noget med opsætningen af ipaq 2210i eller xp der ved jeg ikke håber ikke kan hjælpe mig ... på forhånd tak...

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 08-10-05 16:59

er det ikke nok med et spm om det samme
det hjælper ikke med 3, det forvire bare

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-10-05 18:06

Lidt ved siden af: Slet dine andre to spørgsmål, så har du lidt på "bunden" til strengere tider.

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 08-10-05 19:01

calibra.
Så vidt jeg ved, har din Ipaq bluetooth.
Har du blå tænder i din PC?
Hvis ikke kan du for få hundrede kroner købe en USB-BT-enhed, sætte den i din PC, konfigurere, og voila, er du kørende.
Husk, at den "dongle" du køber skal have mulighed for LAN.
VH
Leif

Kommentar
Fra : calibra2003

Dato : 08-10-05 22:41

jeg skal bruge den sdio card ikke en anden hardware hvis i kan hjælpe mig med sdio er det ok ..