/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
drivere
Fra : trimare46
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 07-10-05 11:22

jeg skal til at formatere min pc, og mangler et godt link til div. drivere

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-10-05 11:25

Dem har du vel på CD ellers www.driverguide.com du skal være medlem, men det er gratis.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-10-05 11:38

Hvis du er bange for at tilmelde dig med email adresse så bare log ind med driver2 all (pw)

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-10-05 11:42

Eller temp 516

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-10-05 11:50

Den duer da vist ikke på det sted.

Bortset fra at jeg betragter driverguide.com som en nødløsning fordi ikke alle der lægger op er helt seriøse så vil det bedste være producentens hjemmeside.
Du skal jo alligevel vide hvad du skal søge efter så prøv at downloade og installere Everest home edition der kan fortælle hvilke komponenter du har installeret. http://www.lavalys.com/products.php?lang=en
Søg så efter drivere på producentens hjemmeside som endda kan være oplyst i Everest.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-10-05 11:59

findes der ikke noget på dansk. jeg fatter ikke en dyt af det der tekniske engelsk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-10-05 12:08

Danmark er et meget lille land og vil du lege med computer tekniske ting er du nødt til at stave dig igennem på engelsk.
Nogle af producenterne har danske præsentationssider, men så snart du skal over i service og support sektionen bliver du i bedste fald linket til en engelsk side.
Hvis du ved hvad det er for noget grej du har vil det nok være muligt at give dig et direkte link, men så skal det jo være præcist med producent og typebetegnelse.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-10-05 12:14

jeg prøver lige at lege lidt med det inden du får dine point , bjarneD

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-10-05 12:17

bjarneD->Selvfølgelig dur det på stedet, det bruger hver gang.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-10-05 12:44

Jeg er bedøvende ligeglad med point så gør hvad du vil...

peet49 jeg havde ikke set det login før og derfor prøvede jeg det uden held.
Jeg har været medlem i en del år og da de skiftede system ændredes mit login fra driver til driver2, som jeg kan se, at mange andre også bruger.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-10-05 12:46

nu har jeg installeret programmet, men driverne synes jeg ikke lige jeg kan finde. hvor skal man kigge efter dem

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-10-05 12:51

Det gamle var driver all-du har ret mit virker ikke mere, det har åbenbart været et midlertidigt-har ellers brugt det nogle mdr.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 07-10-05 12:54

Du kan ikke finde driverne, men du kan finde ud af hvad din hardware hedder og som regel er der link til de steder hvor driverne findes.
Klik for eksempel på Motherboard - motherboard
så kan du se hvad det er for noget du har og hvem der har lavet det.
prøv lige.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 07-10-05 14:21

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 07-10-05 15:38

shitsvar jeg får intet ud afg den side.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-10-05 19:34

txn. syyynd for dig.