/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Gamer's gear rat med pedaler
Fra : Oompa_Loompa
Vist : 410 gange
40 point
Dato : 06-10-05 09:13

Hej. Jeg har et rat med pedaler af ældre dato, og har derfor ikke driver cd'en mere...

Jeg vil derfor høre om der er nogen der ved hvor jeg kan finde en driver..
Rattet kan ses på dette link.:

http://images.amazon.com/images/P/B00001XDXJ.01.MZZZZZZZ.jpg

Hvis der er nogen som har et billigt sæt rat og pedaler i god stand, kan det være jeg er interesseret i at købe det ellers...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-05 18:18

Normalt er der en sticker i bunden af rattet med producentens navn?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-05 18:19

Er det et force feedback rat?

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 06-10-05 19:53

det er ikke et force feedback rat, og det der sidder i bunden viser kun teksten "Gamer's Gear"... jeg har ikke kunne finde nogen hjememside for producenten, men håber der er nogen som måske har haft samme problem på et tidspunkt, og derfor ved hvor jeg kan finde driveren...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-05 23:06

Er det XP du kører? Prøv at gå ind under Kontrolpanel og Spilleenheder! Jeg har et ganske almindeligt rat som jeg har sat til at være Joystick med 2 akser og 4 knapper og det virker perfekt! Ellers må du jo prøve dig frem

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 07-10-05 09:33

har jeg også prøvet men det er som om det ikk helt vil som jeg vil. siger den er tilsluttet, men hvis du så vil lave en test, så siger den at den ikke er ordentligt tilsluttet alligevel... virker lidt mystisk----

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-10-05 14:55

Ja det ikke let Står der nogle numre i bunden?

Annuller spørgsmålet
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 06-12-06 17:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål