/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
kortlæsere
Fra : kj
Vist : 270 gange
200 point
Dato : 05-10-05 14:55

Jeg har købt en 18IN1 USB2 Combo kortlæser med 3 USB porte.
CD-en med driveren var helt tom.
Hvor finder jeg en driver til dette produkt.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 05-10-05 14:59

Det lyder usansynligt-har du prøvet at højreklikke på drevet med cdèn-åbn

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 05-10-05 15:00

Kører du win2ooo/xp skal der normalt ingen driver til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-05 15:02

kj.... hvilken producent??

Kommentar
Fra : kj

Dato : 05-10-05 17:17

Producent tilsyneladende "Office d-sign"
Jeg kører Win2000pro

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 05-10-05 17:44

Når du har sat kortlæseren til (sluk computeren, sæt kortlæseren i stikket og start computer igen) , plejer det at stå som "ikke permanent disc" når du går ind i "denne computer".

Sådan fik jeg i hvert fald min kortlæser til at virke, og der var slet ingen cd eller noget til.

mvh dova

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-10-05 18:49

Hej kj
Jeg vil tro at det er den samme kortlæser som jeg har, hvor der på min blot står NorthQ.
Kortlæserspalterne sidder på langsiden og de tre USB porte i den ene ende. Der er 5 lysdioder på oversiden.

Min CD virker, så den kan evt. bruges til fjern backup.

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 06-10-05 10:19

Tak for svaret dova.