/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hjelp????
Fra : anonymm
Vist : 365 gange
5 point
Dato : 24-10-02 23:16

Hello,
jeg har brenner og mange sider med sanger når jeg trykker på sangene kommer det opp i realplayer eller realjukebox hvordan kan jeg brenne de fordi vis jeg brenner så går det ikke ann å høre det på cd spilleren?????
finnes det en programm der man kan gjøre slik at mens man hører på sangen så blir det tatt opp uannsett om man sankker i mic (at det blir tatt opp inne fra,men ikke det vi sier)

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 5 point
Dato : 26-10-02 10:51

Hvis du har en 24X speed brænder så kan du lige prøve at brænde CD'erne med ½ hastighed (12X Speed )

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 26-10-02 11:59

Det jeg mener her er at jeg kan ikke prenne de,Jeg trenger en slik programm som kan brenne sanger fra radio eller i den programmen den blir åpnet i.

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 11-04-05 23:05

Tak for svaret SANTA2002.