/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hip hip HURRA!!
Fra : calista
Vist : 353 gange
1 point
Dato : 04-10-05 10:14

Når nu der ikke er nogen der ved, at jeg fylder år idag, så må jeg jo hellere flage lidt for mig sæææl

Cali--> en gammel krage

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 11 point
Dato : 04-10-05 10:20

Jamen du ønskes et stort tillykke herfra. Jeg skulle jo lige have fortalt, at det var dig, der var skyld i det mega fine vejr vi har idag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-05 10:25

calista

hold (på) det vejr

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-05 10:32

calista!

Og det er jo HELE dagen, du skal opføre dig eksemplarisk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-10-05 10:55

Jeg troede, i kvinder holdt op med at holde fødeslsdag ved de 29.
Men selvfølgelig, man kan jo ikke forestille sig dig en dag ældre.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-10-05 10:56

Også et stort Tillykke herfra

// Toupie

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 04-10-05 10:58

Når man når de 50 - tæller man nedaf....men stort

/berpox

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-05 11:29

Jeg ææælsker mærkedage - også min egen fødselsdag.

Men ingen stor fest, næste gang jeg runder - ikke pga tallet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-10-05 12:03

Det var noget med 21 år (+ et par dage, ikk'?)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-05 12:50

Det var meget tåget i morges...........................................

Tillykke med de:::::::::::::::::::::::::::aaøøhæm........ år.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 13:14

Gud er her ikke. Det svin. Hvis han er her hader jeg ham. Burde tage verden i mine egne hænder. Han er her jo ikke for at se al den ondskab. Men hvad hvis han findes? Jeg tør ikke hade ham helt alligevel. Og det hader jeg ham for.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-05 13:15

Tågen var pga den kaffe, calistas mand bryggede til morgenmaden på sengen...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-05 13:36

epi -hvad har dét med calistas fø'sda' at gøre????

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-10-05 14:23

Jeg er lige her, epi... Og jeg SER al den ondskab... Men jeg er ikke en "ham".....

Heysan

TILLYKKE til calista...... Bliver du SÅ gammel???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-10-05 14:32

Calista

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 15:17

[hør] ..og jeg som troede du havde skidt en unge ..eller et rigtigt barn ...igen : http://www.kandu.dk/dk/spg/67568

..men Tillykke alligeveller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 16:19

Det har intet med fødselsdag at gøre! Det er da bare en lille gave.. poesi!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-10-05 18:42

ja, og det var miiiin i går.
miritdk var sød at sende en hilsen, men før jeg fik den at se, var den slettet. ævævævævæv. heldigvis havde ans set den. tak ans for din hilsen.
...aase

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 19:06

Tillykke med igår aasenissum

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-10-05 19:21

tak for det molokyle.
har opdaget til min skræk(?), at jeg er så barnlig, at jeg var lidt skuffet over de manglende flag.
hvad ved man om sig selv?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-05 21:29

Jeg fik også en emil.
Men væk var spørgsmålet.
Så det var det, den handlede om!

Åse!

Hanne

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-10-05 23:22

tak moster hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-05 23:58

Velbekomme Åse!

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-10-05 00:23

og så lige - en til meget forsinket tillykke med igår aasenissum

til jer der så spørgsmålet så aner jeg ikke hvad der skete og kunne ikke komme til på kandu om aftenen igen - opdagede det heller ikke før.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-10-05 09:31

Det var synd - det' det syndeste, jeg har oplevet, miritdk

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-10-05 10:07

det vil jeg gerne skrive under på....

aase

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-10-05 10:14

oz her

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-10-05 10:42

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-10-05 11:25

oooh kære calista,
nu har jeg i min egoisme helt taget pippet fra din tråd. undskyld, jeg tænkte mig ikke om.
men til lykke med os, godt at vi selv kan råbe op.
...aase

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-10-05 12:50

Så vil jeg liiige indskyde.... 21. nov.....

Kommentar
Fra : calista

Dato : 05-10-05 12:55

aase, det gør skam ikke noget

Havde en pragtfuld dag.
God mad, en lækker mand og unger, der prøvede at være søde*GGG*

Søndag vælter den pukkelryggede ind i mit lille hjem, til den sædvanlige kaffe- mik.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-10-05 13:39

det lyder rigtig dejligt. også en fin dag her og på lørdag sker det - mit gamle liv og det nye skal mødes til en forhåbentlig skæg fest. landboere (mit nye) samt højskolefolk (mestendels). jeg vil anmode folk i velkomsten om ikke at ryge ud i politiske diskussioner, de ender som regel om flygtninge (ensidige menneskefjendske betragtninger for det meste, æv).
god mik, calista

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 26-10-05 13:14

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-05 13:29

DET var sgu' lidt af en føs'da'.
Godt der er et år til næste gang.
GAmbrinus

Kommentar
Fra : calista

Dato : 26-10-05 13:45

jaja, man rider jo ikke samme dag, man sadler i et hjem med småfolk :D
Eller sagt på anden vis, jeg havde glemt denne tråd!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-10-05 15:41

Shiiiitt. . . . Jeg havde slet ikke lagt mærke til, at alle de andre var gået hjem.
Nå skidt. Jeg har haft det sjovt.
Jeg gruer bare for kagerullen, når jeg kommer "lidt" for sent hjem.
Gambrinus