/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Er denne computer god??
Fra : 10.Totti
Vist : 377 gange
40 point
Dato : 03-10-05 17:37

har min com.. det er en 1,3...den har 256mb ram...harddisk er 40gb...og den har et grafik kort på 256mb.....

kan godt mærke den ik kan følge med mere....altså med spil

men jeg kan få en f.... siemens....det er en 2,4 og har 256mb ram og 40gb harddisk og så sætter jeg det andet grafik kort over i..

vil jeg så ku følge med igen...og tror i den er bedre end den jeg har nu??

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 03-10-05 17:38

Hvad skal du give???
Er der software med XP

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 03-10-05 17:40

Du tager, Siemens, har ikke haft problemer men den engang havde

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-10-05 17:41

jeg får den.... ved ik hva du mener men det er xp der er på

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 03-10-05 17:43

om det er windows XP eller en enden udgave

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-10-05 17:43

ja der kommer xp prof på

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 03-10-05 17:44

Hvis du får den, hvad er så problemet, den er gratis, og kører rimeligt hurtigt,,,IKK

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-10-05 17:46

jaja men derfor skal min jeg har nu alligevel sættes til side,,,og hvis den er bedre end den anden så der jo ingen grund til det

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 50 point
Dato : 03-10-05 17:50

Det kan kun gå fremad.
Siemens er klart bedre end_____ingen navn på din, men hastigheden er større, og det er noget du kan mærke.
Dog ville jeg ofre lidt penge på lidt mere RAM, hvis du vil bruge den til spil. og måske en større Harddisk.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 03-10-05 19:21

jeg er helt enig i 'smxx' 256 og 40Gb er for lidt... i en spillecomputer nu tildags skal der være min 512mb i.. de fleste vælger 1024 (1gb) ram.. og 40Gb får man hurtigt fyldt op.
Men det er nok mere grafikkortet der hænger. det plejer ihvertfald at sløve.
Jeg vil nok anbefale dig at købe en komplet ny maskine. det blir sikkert det billigste... i længden... men det er jo en del penge..

->Brommi

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-10-05 19:23

jeg ville ikke tage den.

for det første er der ikke nær nok ram i.(xp elsker ram)

512 mb ram skal den have, hvis du skal køre lidt større spil.

harddisken kan du også hurtigt få fyldt op.

men hvad er det for et grafikkort du har i. siden den har 256 mb ram kan den ikke være helt dårlig.

Du skriver (kan den følge med)
Det går fuldstendig an på hvad den skal kunne følge med til

Vi kan hurtigt blive enige om at cpu'en er meget bedre i den nye.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 03-10-05 19:33

Du tager da bare, og sætter dine gamle RAM og disk over i den nye, hvis RAMMENE altså passer, så har du dobbelt.

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 04-10-05 21:20

Tak for svaret smxxx.