/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ipaq 1940
Fra : freddiemercury
Vist : 412 gange
200 point
Dato : 03-10-05 16:44

hejsa jeg har lige købt en ipaq 1940 pocket pc
men hvordan skriver jeg i adressebogen og kalenderen
på pc'en og overfører det til ipaqen
jeg kan ikke finde det sted hvor jeg kan taste i kalenderen på pc'en

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 03-10-05 17:17

Du taster det ind i outlook og synkroniserer då med denne,,,,,

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 03-10-05 17:17

så*

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 03-10-05 17:41

ok jeg så har jeg et problem
jeg kan ikke få outlook til at virke da jeg har en hotmail e-mail
og den kan ikke fungere sammen med outlook
vel ?

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 03-10-05 17:43

Du kan godt bruge outlook uden at bruge e-mail-delen...
Så bruger du bare kalender- og kontaktpersondelen...
Så'n gør jeg selv....

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 03-10-05 17:53

det har du ret I , men hvad gør du så
når du indtaster adresselister ?
gør du det i excel ? og hvordan opdateres det ?
mvh

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 03-10-05 17:59

Nej du kan jo oprette kontaktpersoner i outlook i dit adressekartotek...
Og så fortæller du bare ActiveSync at den skal synkronisere med din kalender og dine contacts...

Men hvis du bruegr Outlook Express, vil jeg anbefale at du får Outlook-udgaven fra Office pakken...

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 03-10-05 18:10

hej Tobster
jeg har faktisk outlook 2000 men mit evige problem og ingen ingen kan hjælpe mig
er at jeg ikke har en interudbyder (jeg leder efter en gratis udbyder) jeg er faktisk koblet på en forbindelse
men derfra kan jeg ikke få en mailadresse, så jeg har en mail via hotmail
lyder det forvirret ?

Accepteret svar
Fra : Tobster

Modtaget 200 point
Dato : 03-10-05 18:15

Nej... glem nu bare at du har den email, og brug så bare outlook til at føre din kalender og holde styr på dine kontakter....

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 03-10-05 18:27

du har iht fald hjulpet mig godt igang
takker

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 03-10-05 18:28

Tak for svaret Tobster.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 03-10-05 18:30

Det var så lidt