/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Steelpad + MS IntelliMouse Explorer 3.0
Fra : Zoke
Vist : 504 gange
40 point
Dato : 24-10-02 21:08

ER Steelpad og Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 en god kombination? eller findes der bedre løsninger i prislejet 500-700 kr. Hilsen Emil PS. Jeg spiller hovedsageligt Counter strike.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 20:12

"Zoke" <Zoke.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:doXt9.175103$Qk5.6047127@news010.worldonline.dk...
> ER Steelpad og Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 en god kombination?
> eller findes der bedre løsninger i prislejet 500-700 kr. Hilsen Emil PS.
> Jeg spiller hovedsageligt Counter strike.

Jeg har denne kombination, og efter et par dages tilvending er jeg blevet så
glad for den, at når jeg er på arbejde kan jeg ikke vente tiden af til jeg
kommer hjem til min egen mus igen...

mvh. John

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-10-02 06:54

"J.F.K" <flintstone@oncable.dk> wrote in message
news:3db845e2$0$3391$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Zoke" <Zoke.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:doXt9.175103$Qk5.6047127@news010.worldonline.dk...
> > ER Steelpad og Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 en god kombination?
> > eller findes der bedre løsninger i prislejet 500-700 kr. Hilsen Emil PS.
> > Jeg spiller hovedsageligt Counter strike.
>
> Jeg har denne kombination, og efter et par dages tilvending er jeg blevet

> glad for den, at når jeg er på arbejde kan jeg ikke vente tiden af til jeg
> kommer hjem til min egen mus igen...
>
> mvh. John
>

Jeg bruger også den kombination og er også meget glad for den.Dog bruger jeg
en del teflon tape,da det slides hurtigt

/sam

Kommentar
Fra : Zoke

Dato : 25-10-02 11:51

JEg har hørt om en anden musemåtte der hedder func er den god?? Der ud over har jeg også set på en logitech dual optical hvad med den?

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 40 point
Dato : 25-10-02 13:56

Hej Zoke!

Jeg har ikke nok kendskab til musemåtter; men jeg har selv Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0, og kan varmt anbefale den, særligt til spil, du skal være opmærksom på, at når du skal bruge den til spil, er det udgaven med ledning, som du skal anskaffe dig. Mange siger, at der er problemer med den ledningsfrie.
Jeg købte min via http://www.edbpriser.dk - jeg fandt en bulk-udgave (d.v.s. uden software) og hentede selv de nyeste programmer hos Microsoft, derved sparede jeg ca. 100 kr.

Jeg har haft min mus tilsluttet PS2 stikket via medfølgende adapter; men har fornyligt ændret tilslutning via USB grundet bedre udnyttelse og problem i et spil - men OK nu. Musen kræver ikke noget bestemt underlag, og kan faktisk bruges på næsten alle underlag, da den er optisk - brug det underlag, som du synes om.

Du spørger endvidere om logitech dual optical, nogle af mine kammerater bruger den, og er glade for den, og de synes bedre om den end Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0; jeg har prøvet begge og foretrækker Microsofts; men det er nok mest en smagssag; men Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 har bedre og flere opdatringsintervaller end Logitechs; men ikke så meget, at jeg tror det har den store betydning.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Zoke

Dato : 25-10-02 23:02

Okay tak for svaret! Er helt ny så jeg ved ikke hvordan jeg kan give jer point?? Sorry!

Lige en sidste ting! Den der Bulk udgave er det et klogt valg når man skoder hårdt til alt det der driver p*s

reply Bjarne_H --> "hentede selv de nyeste programmer hos Microsoft, derved sparede jeg ca. 100 kr"

Der lyder fint men hvor og hvordan?

Godkendelse af svar
Fra : Zoke

Dato : 26-10-02 18:37

Tak for svaret Bjarne_H.