/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Birgitta, hvad laver du :-)
Fra : TheRipley
Vist : 516 gange
500 point
Dato : 02-10-05 18:14

Jeg har først lige logget på for en time siden, har købt svar på 2 af dine spørgsmål og vil ikke blive ved......................

Kan du ikke forklare mig, hvad du er i gang med?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 18:17

Hun forkæler xx

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-10-05 18:19

(hun er fuld!)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 18:26

I har (muligvis) ret, men vil gerne have et svar fra Birgitta

Hvis hun ikke gav det, i det der må hedde spørgsmål nr 1. - synes nok, der var MANGE SmallTalk spørgsmål

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 18:36

Tihihihi, ---detvaralsåikkemigderstartede......................

Hvis du går ind på "smalltalk", så kan du se, at Gambrinus har lavet 6 lignende spørgsmål... Om det skulle være ment som de sædvanlige hadetråde eller mobbetråde eller ej, de må stå ud i det uvisse. For da arne ikke svarer på dem, så kan vi jo ikke vide, hvordan de er ment. Om arne nogensinde ville få pointsene.

Men min træthed over hadetråde gjorde, at jeg fluks besluttede at tage ideen til mig. Så fremover, når jeg opdager en mobbetråd, så går jeg bare lige ind og begaver den mobbede...
Jeg har masser af masser af points, som jeg alligevel aldrig bruger til noget.

Ja, ans. Jeg forkæler xx. Men det er altså bare en bivirkning...
Nej, epidedymittis, jeg er ikke fuld.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 18:39

Biorgitta skal nok svare, men er du ikke glad for, at du på nuværende tidspunkt ikke har forbrugsafregnet bredbånd.

Det ville komme til at koste med alle de "spørgsmål", der er stillet i smalltalk i dag

Det er ikke point værd at købe spørgsmålene.

Spar dine ledige point til den dag, hvor du skal spørge om "ombygning"

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 18:44

Birgitta du er jo også imod pointsystemet, eller har jeg taget fejl.

Nåhh du er en af de gode, der ikke tager imod, men gerne giver væk til de trængende

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 18:49

-> Ans Jeg sparer på mine point, men det her virkede mystisk

Birgitta - give du kun til a.j???? De spørgsmål, jeg har åbnet har været til ham, hvorfor?

Jeg er heller ikke vild med hadetråde, til gengæld er jeg træt af, at arne ikke går ind og forsvarer sig - han er hurtig nok i andre tråde.........

Så gør mig lidt klogere

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 18:53

Og hvis Arne læser med - har fortalt at det er min gode opdragelse, der får mig til at skrive navne med stort forbogstav- Jeg mener at have læst i flere tråde, ex. til Creamy og Ans, at du synes det er forkert at få point, hvis man ikke har givet et "rigtigt" svar på et spørgsmål................

Er det her det??

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 19:01

Jamen i Birgittas tråde skulle han kun skrive/taste et komma ","

Det har nok været for at undgå stavefejl.

Jeg skal nok finde tråden frem, hvor Birgitta har skrevet at xx kun skulle kommenterer med et komma

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-10-05 19:01

Tjaaa... Jeg er desværre heller ikke fuld.
Jeg er bare så træt af det ævl, Arne har bragt ind på Kandu.
Jeg synes alt er prøvet, for at bringe ham på rette vej.
Der er prøvet med det gode, det grove, det ignorerende, etc.
Kandu-teamet er ikke til at få i tale, selv om det drejer sig om deres renomme.
At min metode ikke falder i god jord, er der jo ikke noget at gøre ved.
Det er bare den eneste metode, jeg kan komme i tanke om, der ikke er prøvet.
At Arne så gerne vil tage imod point fra Birgitta og ikke fra mig, er mig en gåde.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 19:03

Herunder ser du Gambrinus geniale ide, som Birgitta har taget op. Jeg har desværre ikke rigtig nogle point at gøre godt med, ellers var jeg osse inde med point. Ideen er at få mættet AJ med point. Så kan det jo være han holder sig i ro.... kan være???

Mandslingen har jo ingen skam har i livet, og er selvfølgelig begyndt at labbe point i sig sig...så den kan vise at den har mange rigtig mange point for suverænt gode svar og dermed er en god Kanduer LOOOOL

Citat
Arne skal gives beføjelse til at give sig selv point i alle tråde, hvor han optræder.
Så må vi jo se, om han kan nøjes med at give sig selv point, når han bidrager med et brugeligt svar, hvor han undgår at irettesætte og tilsvine andre.
(Hvilket nok er hver gang ifølge ham selv)

Spørgeren skal have mulighed for, at tildele sine udlovede point til den vedkommende selv mener, har svaret rigtigt.

De point Arne på denne måde tildeler sig selv, skal komme fra en Arne-pulje hvortil vi alle giver et tilskud. På denne måde vil Arne bringe sig selv i toppen af statistikken og vi må så se om han falder til ro, når han føler at han har opnået sit kald her i livet.

Vi vil på denne måske slippe for alle de spørgsmål med overskriften : Til Arne.
De fylder alt for meget og er irriterende, fordi andre seriøse spørgsmål ryger alt for hurtigt ud af ”Seneste 25”

Jeg vil selv foregå med et godt eksempel og skyde alle mine 4229 point i Arne-puljen.
Gambrinus
(Dette er et seriøst svar)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 19:07

p.t. er det jo kun arne, der er mobbeoffer. I morgen kan det være dig eller mig..
Nu får vi se...

Mine seks tråde var reaktion på Gambrinus 6 tråde..
Hvis ikke der kommer flere af den slags tråde, ja så gemmer jeg mine mange points, -til næste gang, det bliver aktuelt.

Det KUNNE da være sjovt, hvis "hadetrådene" nu stopper, ikk'?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 19:08

Gambrinus-> Jeg er desværre heller ikke fuld, men jeg har ikke været på nettet i et døgn og er slet ikke med...........

Hvad har du skrevet til Arne som han ikke ville have point for - det er langt væk fra de sidste 25!!!!

Hilsen Ripley Som samler svampe og anderkender Arnes ekspertise her, men som ikke altid er enig med ham om sprogbruget

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 19:08

Citat
Birgitta Dato : 02-10-05 15:03

Det er jo lige DET "alledererimodham" ikke kan. Når så nogen laver dette initiv, som måske også er ment som en "arnehadetråd" eller måske ikke... hvad ved jeg... Så synes jeg lige, jeg ville yde mit. ajh, du er jo selv med til at få arne til at fylde, med denne tråd..............

Måske hvis jeg opretter gavetråde til arne hver gang nogen opretter hadetråde, så kan det være haderne alligevel ikke gider mere. ---Især, hvis arne begynder at indsamle sine gode danske points..

Kom frit frem arne. du får pointsene, hvis du bare viser dig i mine tråde med et enkelt komma

fra denne tråd, som stadig er åben

http://www.kandu.dk/dk/spg/75410

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 19:15

Ans: Alle er jo ikke i mod Arne - når han optræder som en voksen, men har fattet meningen

Mangler måske staigvæk at høre, hvorfor arne tager imod de point, jeg troede det var imod hans principper..............

Så Arne, jeg er sikker på, at du læser med - Giv mig nu en forklaring - så skal jeg lave en "til a.j" tråd bagefter - den her er til Birgitta

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 19:24

FINT!!! at arne tager imod mine points. For ellers ville hadetrådsforfatterne jo ikke have grund til at ærgre sig.

Lad os se, om der er nogen, der laver nye hadetråde...
Og Ripley, du kan ikke give mig points for denneher tråd. Jeg er ikke superbruger. Du kan kun give mig points ved at købe svarene på mine spørgsmål.

Så hvis arne lader høre fra sig, så giv bare ham pointsene. Og lad haderne ærgre sig endnu mere...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 19:25

Citat
TheRipley Dato : 02-10-05 19:15

Ans: Alle er jo ikke i mod Arne - når han optræder som en voksen, men har fattet meningen

Det er gået op for mig

Ja xx fatter meningen, når der er point, men det er sjældent at han optræder som en voksen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 20:06

Vil det sige, at Birgitta seriøst tror på, at det handler om at folk ærgrer sig, når nogen vælger at kommentere arnes adfærd?!

Ja jeg er ærlig talt heller ikke helt med her Men hvis Birgittas tanke er, at arnetrådene vil ophøre, fordi hun fodrer ham med point, hvis nogen skulle finde på at tage hans adfærd op i en given tråd, så tror jeg godt nok hun tager fejl..LOL

Det kunne endda få den modsatte effekt. Mange har jo travlt med at holde styr på diverse profilers historik - og hvis arne i fremtiden fodres med point, blot for at irritere dem som Birgitta har valgt at kalde hadetrådsforfattere, så kunne det jo ende med at arne bliver mobbet, fordi han pludselig har for for mange gavebodspoint..

Har du tænkt på denne mulighed Birgitta?!

Ak ja, hvad disse point ikke er årsag til af splittelse, mistillid, misundelse osv - er ikke værd at tale om

Point er for mig ligeså "interessante" som genudsendelser i TV og skulle arne få foræret hele kandus pointbeholdning, så fred være med det. I couln't care less LOL

Men jeg lover ikke, at jeg ikke lige vil nedgøre ham en anelse, næste gang han bliver for kæk, og starter på det sædvanlige revsen, dirigeren, forklaren og holden styr på kandus forum. Jeg har nemlig lige opdaget at Birgitta her hjulpet arne foran mig på top 10 i smalltalk - og det skal der laves lidt sjov ud af *griner lusket*

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 02-10-05 20:07

Jamen Birgitta du er dog noget af det dummeste jeg længe har mødt, mange til idioti skal man lede længe efter, men hva små hjerner små fornøjelser. Få så lige pæren sat i lampen

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 20:07

Ærgerligt Birgitta - hvorfor er du ikke Superbruger - jeg blev det da bare for at få point til at spørge for..... engang for længe siden

Og Ans, tror vi er for enige somme tider, men nu er det jo op til Arne at svare på, hvorfor han godt må få point for "ingenting" - det er ham der får dem, når han giver et ordentligt svar!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 20:12

-> Creamy: Nu vil jeg altså fodre Arne med point, hvis han kan fortælle hvorfor hand "gode venner" points er bedre end alle andres - venter stadigvæk

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 20:17

Jamen tank ham bare op..

Han har jo ikke fået tilnavnet Oktanarne uden grund

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 20:19

- og Birgitta: jeg forstår godt din baggrund for dine "spørgsmål" - men tror faktisk også, at du går ind for en sober tone her - det har jo ikke noget med "Superbruger" eller ej at gøre - kan stadig ikke helt føge dig..........

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 02-10-05 20:29

TheRipley det tror jeg faktisk ikke, der er nogen der kan.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 20:35

paperboy - Birgitta har meldt ud, at hun ikke vil have point, derfor går de til Arne hvis jeg får en forklaring på, hvorfor han overhovedet tager imod dem.
- ellers har jeg vist svaret i din egen tråd

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-05 20:38

Citat
Jamen Birgitta du er dog noget af det dummeste jeg længe har mødt, mange til idioti skal man lede længe efter, men hva små hjerner små fornøjelser. Få så lige pæren sat i lampen

Denne type argument i en debat, ligner temmelig meget, noget som mange netop taler imod. Når udtalelser som "æ bæ du er dum", erstatter rigtige meninger,
så virker diskutionen lidt barnlig.......................syntes jeg.

Men jeg er måske også lidt dum.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 500 point
Dato : 02-10-05 20:38

Jeg vil lige slå fast :
Jeg hader ingen mennesker, dyr, planter eller andre eksistenser indenfor eller udenfor vores uendelige solsystem.
De kloge mener, at det er et problem i sig selv, som jeg selv må slås med.

Min lille happening var et sidste forsøg på at skabe fred her på Kandu.
Mange andre genier og/eller kunstnere tager meget grovere metoder i brug,
for at sprede deres budskab.

Jeg ville f.eks. aldrig proppe nogen på dåser eller for den sags skyld i en blender for at se, hvem der af vanvare kom til at trykke på knappen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 20:40

Hej Eyvind:

Vi er mange af de dumme

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 20:42

Hvor er du da sød Gambrinus

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 20:45

-og Gambrinus: sød eller ej, det var dig der startede det hele - hvad gjorde du????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-10-05 20:46

Hvis der er andre, der kunne finde på ovennævnte, vil jeg da være modtagelig for bestikkelse (Regnes i hele Gallons Whisky) for at stille min ekspertise til rådighed, når det #¤?/#¤% ringetryk skal tilsluttes.
Gambrinus

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 20:50

Gambrinus: du startede det her, fortæl mig nu hvad du gjorde, så kan vi diskutere bestikkelsen bagefter

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 20:51

Gambrinus, du må da bare være glad også, hvis det lykkes at stoppe de der hadetråde?? På DIT initiv!

Hilsen fra Lykkelige og Dumme Birgitta

Hvis nogen vil støtte "sagen" så køb svarene på mine "haderhadetråde". 50 dask pr. svar. Direkte tilbage i mors lomme!
Men I skal ikke bekymre jer. Jeg har mange plovmænd tilbage endnu. Jeg bruger jo ikke Så mange points til at købe spørgsmål. Og jeg har sparet op i flere år.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-05 20:53

Kan der godt være en hel gallon Whisky i en blender.
Og bliver det ikke et værre svineri, når den starter.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-05 20:53

Citat
Mangler måske staigvæk at høre, hvorfor arne tager imod de point, jeg troede det var imod hans principper..............

Imod hans principper

En mand der opgør sin livskvalitet, sin intelligens og sociale kompetence ud fra hvor mange point der skrabes sammen, og hvor hurtigt man kommer op ad "rangstigen" på top 50............

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 20:55

Citat
og skulle arne få foræret hele kandus pointbeholdning, så fred være med det. I couln't care less LOL

Jeg bestemmer stadig over mine point og dem får han ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 20:57

dova

For ikke at tale om gennemsnittet i dag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 20:57

Jamen Ripley, du forlanger jo noget der nærmest er umuligt. AJ kan da ikke for alvor trylle et forsvar ud af ærmet - der skulle kunne retfærdiggøre hans svar på "ingenting" ..

Han har brudt hans principper ved modtagelse af gavebodspoint..
Sådan er det bare! ..Han har tidligere påstået at andre der modtager useriøse point er ubrugelige som kanduer, og påstår også at han er en meget stolt mand, men åbenbart ikke stolt nok til at kunne modstå disse labre point *L*

Jeg går forøvrigt ind for et pointfrit kandu, hvis nogen skulle være i tvivl. De skaber ikke andet end ballade..

Se nu Birgitta f.eks..Hun tigger os allerede om at vi køber hendes lukkede tråde

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 21:00

Dova-> Stiller kun spørgsmålstegn ved det her, fordi jeg flere gange har oplevet at Arne har skældt ud over "vennespørgsmål". Vi har alle sammen prøvet at få point for noget spørgeren har kunnet lide - selv om det ikke lige var svaret. Arne har bare protesteret over det så tit.

Nu tager han dem - jeg vil gerne vide hvorfor????

Hilen Ripley

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 21:01

Næh, jeg behøver faktisk ikke at tigge mere... Pointsene vælter faktisk ind, hihi...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-10-05 21:04

Ik' fra mig.
Jeg har ikke flere.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-10-05 21:06

Det undre mig stadig, at Arne ikke har været inde at hente mine point.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 21:08

hihi, hvis jeg var dig Gambrinus, så ville jeg prøve at acceptere et af svar i en af dine tråde - og så se om ikke han skulle dukke op...efter resterne

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 21:09

Gambrinus mine er også på retur, kan vi lave en tigge tråd?

Creamy, jeg mener da seriøst at Arne skal svare på det her, jeg har læst så mange tråde, der handlede om, at man kun skulle have point for at svare på et spørgsmål - jeg troede han var en mand med principper og jeg venter stadig på et svar .-8

ARNE, KOM NU PÅ BANEN

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 21:10

eh.. what was the question again?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 21:27

Citat
TheRipley Send til en ven Dato : 02-10-05 18:14

Spørgsmål : "Birgitta, hvad laver du :-)"

Jeg har først lige logget på for en time siden, har købt svar på 2 af dine spørgsmål og vil ikke blive ved......................

Kan du ikke forklare mig, hvad du er i gang med?

Hilsen Ripley

spørgsmålet er stillet til Birgitta!!!!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 21:34

Creamy: Spørgsmålet ER stillet til Birgitta, men hun er ikke interesseret i at få point, derfor er de nu stillet til a.j.

Jeg vil gerne vide hvorfor hans holdning til vennepoint er vendt så pludselig og jeg er sikker på, at han følger med i tråden.

-og jeg er ikke en AJ-"Hader", jeg vil bare gerne have en forklaring på noget, der virker selvmodsigende.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 21:42

Jeg er også sikker på at xx følger med i denne tråd.
Jeg tror, at han fører statistik over hvor mange gange hans brugernavn bliver nævnt.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 21:47

Ans: Så må det jo blive et a de spørgsmål han hader

Det som ikke bliver lukket før han svarer

Jeg synes faktisk spørgsmålet er relevant, Arne har opponeret meget mod "vennepoints". Nu tager han imod dem - måske med en god grund- men jeg vil gerne høre den!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 21:48

jo jo Ripley!..Jeg er helt med på, hvad det er du mener der er selvmodsigende - og at du gerne vil have et svar fra AJ..

Meeeen, jeg tror ikke du skal regne med at han svarer dig. For det første er spørgsmålet ikke så nemt at besvare, hvis han vil beholde sin troværdighed, som værende fortaler for, at man er en ubrugelig kandu, hvis man modtager ufortjente points..

Som det næste er spørgsmålet stilet til Birgitta - og det giver jo AJ mulighed for aldrig at lægge mærke til denne tråd selvom han nok som Ans beskriver liige får den klemt ind i statistikken..

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 02-10-05 21:50

Ripley- du hører IKKE fra AJ - TRO mig.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-10-05 21:55

Birgitta - SELVFØLGELIG er du fuld! Comon! det er trods alt søndag!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 21:57

Tror at I har ret, men netop dette tagen kritikløst mod point er jo det Arne har protesteret imod al den tid jeg har været på Kandu - Jeg er faktisk skuffet over ham, troede han turde gå ind i en dialog.......................

Så jeg giver ham en chance - lukker i morgen, før jeg kører på arbejde

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 22:07

- og Birgitta, jeg synes da det er dejligt for dig, at du har massevis af points at dele ud af

Jeg er så en af den, der bruger Kandu som min nødhjælp, så jeg bruger mine point, mn jeg får også meget tilbage

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-10-05 22:07

Ripley

Citat
Dova-> Stiller kun spørgsmålstegn ved det her, fordi jeg flere gange har oplevet at Arne har skældt ud over "vennespørgsmål". Vi har alle sammen prøvet at få point for noget spørgeren har kunnet lide - selv om det ikke lige var svaret. Arne har bare protesteret over det så tit.

Nu tager han dem - jeg vil gerne vide hvorfor????

Fordi Ripley, her drejede det sig om point der røg ind på hans konto.......så enkelt er det

mvh dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 22:13

Dova: mÅske har du ret - det vil vise sig i morgen tidlig

Jeg går i seng nu, men med en eller anden tanke der kører - jo, Arne har ikke lavet ballade i lang tid, men han har også undgået alt hvad der kunne give problemer..................

Og jeg er en af dem, der troede på, at han stod for det han mente - og jeg ved han læser med på den her tråd- jeg er skuffet

Sov godt Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 22:20

Arne sidder ude i brændeskuret og snitter en træmand

Sov godt Ripley!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 22:25

Creamy: han sidder i sit brændeskur og formulerer et godt svar - og jeg køber det, hvis det er OK.

Må lige huske at slukke computeren når jeg går i seng, begge dele bor på gæsteværelset, så er det jo nemt at lade det hele køre

Snakkes - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 22:28

xx er da ved at producere banankassesenge.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 22:31

Ans.

Hmm; sådan én køber jeg til gengæld IKKE, men måske Ripley gør

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 22:38

Øv jeg kommer aldrig i seng og Arne gider ikke skrive

Men hvis I skal købe et hus så køb et dødsbo og aftal, at det de ikke skal bruge bliver stående, jeg er den lykkelige ejer af 5 senge, + den elendige gæsteseng jeg sover på nu - så dum kan man være - 3 uger endnu.

Godnat Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 22:45

creamy

Så går tiden jo med produktionen

TheRipley

Står de 5 senge + gæstesengen i din nuværende eller kommende bolig?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 22:52

Creamy: De 5 senge står i min kommende bolig - gæstesengen står ved siden af computeren i min nuværende
Det er s.. da derfor det er så svært at gå i seng - der kommer lige noget jeg skal læse, hver gang jeg er på vej

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 02-10-05 22:54

Men nu er det nu - slukker og tager en bog med i seng

- Og så er jeg spændt på, om Arne har svaret i morgen................

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 23:25

Citat
Glæden som jeg føler ved at få point, er at jeg så VED at min kommentar kunne bruges.

Hilsen Arne

så har xx lært, hvor på tastaturet "," findes det var det Birgitta gav point for.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-10-05 23:28

Arne er alt for stolt til at komme ind og svare nu

Ripley, jamen du får da masser af sengepladser til din indflytterfest

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-05 11:34

At være stolt forbinder jeg med en positiv kvalitet, så det er vist langtfra man kan hæfte dette karakteristikum på AJ LOOL

Derimod er et psykopatisk, egocentreret, ondskabsfuldt og indebrændt dumt svin, der er sygeligt optaget af komplet ligegyldige point, den rette betegnelse for AJ.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-05 13:50

Goddag igen... Sikken en masse indlæg der er kommet siden sidst...

Seeeee, Årsagen til, at arne tager points fra mig er, at det IKKE er "vennepoints". Men snarere en slags "erstatning for svie og smerte-points".

Som jeg også har nævnt i en anden tråd, så KUNNE vi måske få forbedret tonen her på kandu, hvis vi alle -hver især-- tildelte "svie og smerte points" til ofrene når vi opdagede verbale overgreb i en tråd. ---Jo grovere overgreb, jo flere points...

At jeg ikke "belønner" arne for Klummes ovenstående indlæg (11.34) skyldes at jeg tror på ytringsfriheden, og at jeg sprogligt er endog MEGET svær at forarge.. Det er selve mobningen JEG reagerer på. Men det forhindrer jo ikke, at folk, der tror på en mildere tone på kandu, -selv kan "belønne" folk, der svines til. Tilsvining er jo både arne og Klumme jo gode til..

Så kan pointsystemet pludselig bruges til noget fornuftigt..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-10-05 17:04

Citat
Så kan pointsystemet pludselig bruges til noget fornuftigt

Dybt uenig.

Pointsystemet bruge kun fornuftigt når det er for at "belønne" seriøse svar på seriøse spørgsmål

Selvfølgelig er vi mange der har holdt lidt sjov med systemet ind imellem, men det kan altså også blive for meget.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-10-05 17:10

Ja..................................................................................................................Dybt uenig

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-10-05 17:14

Høøø... jeg fatter nada....

antiantihaderhadetrådetråd.... Tihi... ingen har point tilbage.... Høøø... Kandu er sgu noget helt helt specielt...

Vaxen

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 03-10-05 17:40

.

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 04-10-05 07:37

Tak for svaret Gambrinus. når Arne og Birgitta ikke ville have point af mig, så må de gå til den smukke erklæring fra dig. Det er altid rart at have styr på, hvem der stopper nogen i blendere og hvem der ikke gør
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-10-05 10:12

Jamen, så må jeg nok hellere sige tak.
(Tror jeg nok)
Man ved jo ikke længere, om det er godt eller skidt at få point.
Jeg har selv nydt at medvirke til denne forvirring.
De sidste dage har også effektivt sat en dæmper på min nysgerrighed.
Jeg har simpelt hen ikke råd til at købe afsluttede svar/spørgsmål.
Gambrinus /